Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ ξεκαθάρισε αναφερόμενος σε μια σειρά από μεγάλα έργα στη χώρα, ότι το πρώτο εισιτήριο στο μετρό Θεσσαλονίκης θα ακυρωθεί στις 30 Νοεμβρίου ενώ ο περίφημος FlyOver θα παραδοθεί πριν τις εθνικές εκλογές του 2027. Την ίδια στιγμή εξήγγειλε μέτρα για την οδική ασφάλεια τόσο στην Αττική όσο και στην Κρήτη!
Σύνταξη: ecozen.gr
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με αφορμή ερώτηση που δέχτηκε από δημοσιογράφο σε σχέση με το μετρό στη Θεσσαλονίκη ξεκαθάρισε ότι οι αλλαγές στην πόλη ξεκινούν με την έναρξη της λειτουργίας του μετρό στις 30 Νοεμβρίου. Η δεύτερη τετραετία είναι αυτή της υλοποίησης των έργων για τη Θεσσαλονίκη, τόνισε, η πρώτη ήταν αυτή του σχεδιασμού. Μίλησε για τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους της πόλης, καθώς και για το FlyOver, αναγνωρίζοντας την αναστάτωση που έχει προκαλέσει και ξεκαθαρίζοντας ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να το εγκαινιάσει πριν τις εθνικές εκλογές του 2027.
«Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι ήδη στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Η δεύτερη τετραετία της κυβέρνησής μας για τη Θεσσαλονίκη είναι η τετραετία της υλοποίησης των έργων», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Το 2027 η Θεσσαλονίκη θα είναι μια άλλη πόλη», κατέληξε.
Ο Κ. Μητσοτάκης αφού ανέπτυξε το χρονοδιάγραμμα για το μετρό στη Θεσσαλονίκη προανήγγειλε σύστημα για on line έλεγχο της παραβατικότητας στους οδικούς άξονες της Αθήνας που σχεδιάζει η κυβέρνηση. Όπως αποκάλυψε, έχει ζητήσει από τα Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης να του καταθέσουν ολοκληρωμένη πρόταση για την τοποθέτηση 1.000 καμερών που θα ελέγχουν τους δρόμους της πρωτεύουσας!
«Η εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μπορεί να γίνει με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Έχω ζητήσει από το Προστασίας του Πολίτη και από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης πρόταση για το πώς θα βάλουμε 1.000 κάμερες στην Αθήνα για τον έλεγχο της παραβατικής συμπεριφοράς στο δρόμο. Αναφέρομαι σε κράνη, ζώνες ασφάλειας, ταχύτητα κ.α. Η κλήση θα πηγαίνει απευθείας στον παραβάτη και αν οι πολίτες αισθανθούν ότι μπαίνει τάξη τότε θα μειωθούν αισθητά και οι παραβατικές συμπεριφορές», είπε ο πρωθυπουργός.
Για τον ΒΟΑΚ
Σε ερώτηση για την Κρήτη, την οδική ασφάλεια και τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε: «Είμαστε στα τελευταία στάδια ψήφισης του νέου ΚΟΚ. Όταν όμως βλέπουμε τις επιμέρους στατιστικές γύρω από τα τροχαία ατυχήματα, διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν τομείς στους οποίους πρέπει να προτάξουμε και μάχες. Τις οποίες πρέπει να κερδίσουμε. Η Ελλάδα αποκλίνει πάρα πολύ από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ως προς τα ατυχήματα με μηχανάκια, μοτοσυκλέτες και τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, ως αποτέλεσμα της μη καθολικής χρήσης του κράνους. Αυτό είναι απαράδεκτο».
Πρόσθεσε πως, «από όλα τα έργα τα οποία έχω διαχειριστεί, πέντε χρόνια, τα μεγάλα έργα ως πρωθυπουργός, ο ΒΟΑΚ είναι ίσως το πιο δύσκολο, το πιο σύνθετο, το πιο περίπλοκο, αυτό με τις πιο βαριές κληρονομιές από το παρελθόν. Και πράγματι μας πήρε περισσότερο χρόνο από όσο θα ήθελα και εγώ για να μπορούμε να το δρομολογήσουμε το έργο. Είμαστε σε πολύ καλύτερο σημείο για τα μεν δύο τμήματα από το Ηράκλειο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Με μεγάλη βεβαιότητα αυτά προχωρούν άμεσα και πιστεύω ότι πριν το τέλος του χρόνου θα μπορέσουμε να υπογράψουμε και την σχετική συμφωνία με τους αναδόχους για να προχωρήσει επιτέλους το μεγάλο κομμάτι που θα ενώνει σε πρώτη φάση τα Χανιά με το Ηράκλειο».