Η πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και η ανάδειξη της οδικής ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα για την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), ξεκινώντας νέα καμπάνια για την οδήγηση και το αλκοόλ.
Σύμφωνα με έρευνες, το 19% των Ελλήνων οδηγών παραδέχονται ότι μερικές φορές οδηγούν μεθυσμένοι και μεταξύ αυτών, το 39% είχε ήδη ή παραλίγο να έχει κάποιο ατύχημα λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΑΕΕ ξεκινά νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης των πολιτών σχετικά με τις καταστροφικές συνέπειες του αλκοόλ στην οδήγηση με μήνυμα «Μην οδηγείς αν έχεις πιεί».
Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Αστυνομίας. Από τις 29 Ιουνίου και για δύο εβδομάδες εκατοντάδες περαστικοί και χιλιάδες αυτοκίνητα θα δουν τα μηνύματα της καμπάνιας σε στάσεις λεωφορείων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σε κεντρικά σημεία υψηλής επισκεψιμότητας. Επιπλέον, η καμπάνια ενισχύεται και επεκτείνεται χρονικά με μηνύματα στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η Ελίνα Παπασπυροπούλου, Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ, ανέφερε σχετικά : «Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν ένα πραγματικό κοινωνικό πρόβλημα στην Ελλάδα που απασχολεί όλους μας. Ως ΕΑΕΕ επενδύουμε στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στην ενημέρωση. Πιστεύουμε ότι η ευαισθητοποίηση των οδηγών, ιδιαίτερα των νέων, γύρω από τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ έχει πραγματική αξία και για αυτό αποφασίσαμε η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης που υλοποιούμε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Αστυνομίας να τονίσει τις τραγικές συνέπειες της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ».