Αρχική Special Topics Επίδαυρος: Γιατί σείστηκε το θέατρο μετά την Ορέστεια του Αισχύλου (Βίντεο)

Επίδαυρος: Γιατί σείστηκε το θέατρο μετά την Ορέστεια του Αισχύλου (Βίντεο)

0
Epidavros Palaistini
Διαφήμιση

Η Ορέστεια του Αισχύλου ανέβηκε το βράδυ του Σαββάτου με την υπογραφή του σκηνοθέτη Θόδωρου Τερζόπουλου, που για πρώτη φορά συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο και δέχτηκε την αποθέωση μέσα από παρατεταμένο χειροκρότημα από χιλιάδες θεατές. Με το τέλος της παράστασης, πολλές χιλιάδες κόσμου φώναζε για πολλά λεπτά υπέρ της ελευθερίας στην Παλαιστίνη, σε απόλυτη σύνδεση με τους ηθοποιούς της παράστασης.

Σύνταξη: ecozen.gr

Η παράσταση ήταν sold out, με τους θεατές να γεμίζουν το θέατρο μέχρι τα θυμαράκια, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά τη διαχρονική απήχηση της κλασσικής τραγωδίας, ενώ το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος, ανέδειξε την Επίδαυρο και την Ορέστεια και η πλατφόρμα X (twitter)με αναρίθμητες αναρτήσεις!

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος, ένας από τους πιο καταξιωμένους σκηνοθέτες του ελληνικού θεάτρου, κατάφερε να αναδείξει την κλασσική “Ορέστεια” με έναν τρόπο που συγκίνησε και ενθουσίασε το κοινό. Το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, γεμάτο μέχρι επάνω, αποτέλεσε τον ιδανικό χώρο για την παρουσίαση αυτής της εμβληματικής τραγωδίας.

oresteia epidauros
Στιγμιότυπο από τις πρόβες της παράστασης. Το «σώμα» είναι σήμα κατατεθέν της τεχνικής, σχολής πλέον ολόκληρης, του Θεόδωρου Τερζόπουλου. [ΓΙΟΧΑΝΕ ΒΕΜΠΕΡ]
Για την παράσταση είχε μιλήσει στην εφημερίδα Καθημερινή και τη δημοσιογράφο Μαρία Κατσουνάκη, ο ταλαντούχος σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος. «Δεν χρησιμοποιώ μικρόφωνα, οθόνες, τίποτα. Είναι η συνάντηση του Απόλλωνα με τον Διόνυσο. Της λογικής με το ένστικτο. Είναι μια τραγωδία επιχειρημάτων. Τα πρόσωπα στους μονολόγους είναι γεμάτα από επιχειρήματα…”, είχε  περιγράψει μεταξύ άλλων. Μάλιστα είχε αναφερθεί και στην περιπέτεια υγείας του εξαιτίας αυτοάνοσου που τον ταλαιπωρεί!

“… Τις σας έφερε στα άκρα;

– Νομίζω συνέτεινε η ασθένειά μου. Το αυτοάνοσο από το οποίο υποφέρω, η ρευματοειδής πολυμυαλγία. Πόνος σε όλο το σώμα και μεγάλη δυσκινησία. Επειδή, λοιπόν, την προσέγγιση στο υλικό του Αισχύλου την έκανα με ένα σώμα που πονούσε, αυτό με είχε πραγματικά συγκλονίσει. ‘Οσο πιο πολύ εισχωρούσα στον μύθο, τόσο μειώνονταν οι πόνοι…”

Ωστόσο, δεν ήταν για όλους θετικά τα γεγονότα στην Επίδαυρο. Υπήρξαν και εκείνοι που εξέφρασαν την έντονη διαμαρτυρία τους για ό,τι συνέβη μετά το τέλος της παράστασης στην Επίδαυρο το βράδυ του Σαββάτου 14/7.

«Ορέστεια» του Αισχύλου, ανέβηκε 12, 13 Ιουλίου, Εθνικό Θέατρο, Επίδαυρος, σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία, σκηνικά, κοστούμια, φωτισμούς Θ. Τερζόπουλου. Μετάφραση: Ελένη Βαροπούλου. Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Παναγιώτης Βελιανίτης.

Διαφήμιση