Αρχική Special Topics ΕΟΤ: «Πλημμύρισαν» Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού

ΕΟΤ: «Πλημμύρισαν» Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού

Εικόνες της Ελλάδας κατέκλυσαν τους δρόμους και το δίκτυο μετρό του Παρισιού λίγο καιρό πριν από την έναρξη των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων, μέσα από διαφημιστική καμπάνια που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας.

0
apsida-adrianos
Διαφήμιση

Λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, η Ελλάδα -μέσα από τη δράση του ΕΟΤ-“ταξιδεύει” στη γαλλική πρωτεύουσα, κατακλύζοντάς τους δρόμους και το δίκτυο μετρό με εικόνες και μέρη που ξεχωρίζουν!

 

 

Η out-of-home (OOH) καμπάνια είχε συνολική διάρκεια πέντε εβδομάδων και αποσκοπούσε στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στη γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη γαλλική αγορά.

 

 

Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France, που περιλαμβάνει 172 κοινότητες, από το κεντρικό Παρίσι μέχρι τις Βερσαλλίες και τη Ναντέρ. Το κεντρικό σλόγκαν ήταν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grèce – Une expérience de vie), που συμπληρωνόταν με τη φράση «Κάτι περισσότερο από διακοπές» (Pas seulement des vacances).

 

 

Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις του ΕΟΤ κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).

 

 

Υπολογίζεται ότι οι διαφημιστικές καταχωρήσεις στα παρισινά λεωφορεία είχαν περίπου 6,9 εκατ. μοναδικούς viewers, ενώ τις έντυπες και τις digital διαφημίσεις στο μετρό είδαν συνολικά περισσότεροι από 5,5 εκατ. επιβάτες.

Αθήνα: Ένας αυθεντικός προορισμός-Μεγάλο αφιέρωμα-οδηγός στην ελληνική πρωτεύουσα από το γαλλικό περιοδικό “Destination”

«Αρχαία και ζωντανή, η Αθήνα δεν είναι μια πόλη σαν τις άλλες. Λίκνο του δυτικού πολιτισμού, η πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι ένα μουσείο στον ανοιχτό ουρανό, ενώ την ίδια στιγμή εγγράφεται αποφασιστικά στο παρόν. Οι δρόμοι και τα σοκάκια της πλημμυρίζουν από ζωή, όπως συμβαίνει σε όλες τις πόλεις του Νότου που κοιμούνται μόνο με το ένα μάτι. Εδώ, η αυθεντικότητα της παλιάς ταβέρνας συναγωνίζεται τη νεωτερικότητα των μοδάτων σημείων της, σε ένα χαρούμενο χωνευτήρι όπου όλοι έχουν τη θέση τους».

Έτσι περιγράφει την ελληνική πρωτεύουσα ο ταξιδιωτικός συντάκτης, Pierre Gros, στον πρόλογο του αφιερώματος-οδηγού 135 σελίδων στην Αθήνα, τον Πειραιά και τα νησιά του Σαρωνικού, που δημοσιεύεται στο τεύχος Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2024 του γαλλικού περιοδικού «Destination».

Το εκτενές αφιέρωμα είναι προϊόν δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip) του κου Gros στην Ελλάδα, που διοργάνωσε τον περασμένο Απρίλιο η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

 

Ο Γάλλος δημοσιογράφος παρουσιάζει την Αθήνα ως ιδανικό city break και long break προορισμό, προβάλλοντας αναλυτικά την πολιτιστική κληρονομιά και το σύγχρονο πολιτιστικό αποτύπωμά της, τις ιδιαιτερότητες κάθε γειτονιάς στο κέντρο της, τη γαστρονομία και τη νυκτερινή ζωή της, καθώς και τα σημεία ενδιαφέροντος στα νότια προάστια, την Αθηναϊκή Ριβιέρα, την πόλη του Πειραιά και τα κοντινά νησιά, που ενισχύουν την ταξιδιωτική εμπειρία.

Από την πλευρά του, ο αρχισυντάκτης της έκδοσης, Christophe Bonicel, στο editorial της έκδοσης τονίζει ότι «σήμερα όλες οι μεγάλες πόλεις τείνουν να γίνουν ίδιες, “θύματα” των επιθέσεων από την παγκοσμιοποίηση και τον εξευγενισμό. Η Αθήνα αντιστέκεται όσο καλύτερα μπορεί, σκοπεύοντας να παραμείνει ο αυθεντικός προορισμός που ήταν πάντα».

Το «Destination» εκδίδεται τέσσερις φορές τον χρόνο σε 30.000 αντίτυπα, που διατίθενται σε σημεία πώλησης Τύπου, σταθμούς τρένων και αεροδρόμια της Γαλλίας και ακόμα σε Βέλγιο, Γερμανία, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ, καθώς και από διαδικτυακές πλατφόρμες στη γαλλική, αγγλική και ιταλική γλώσσα. Κάθε τεύχος του είναι αφιερωμένο σε μία χώρα ή περιοχή της Ευρώπης (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα κ.ά.), στις ΗΠΑ, στον Καναδά ή στην Ιαπωνία.

Εκτός από το αφιέρωμα στην Αθήνα, το περιοδικό έχει ήδη δημοσιεύσει πολυσέλιδα ταξιδιωτικά ρεπορτάζ και για άλλες περιοχές της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας, όπως τους Δελφούς, τα Μετέωρα, την Ολυμπία, την Νάξο, την Πάρο, την Σύρο και την Σαντορίνη.

 

Διαφήμιση