Αρχική Special Topics Το αναψυκτικό του αύριο στα ράφια των ΗΠΑ-Δημιουργός η τεχνητή νοημοσύνη!

Το αναψυκτικό του αύριο στα ράφια των ΗΠΑ-Δημιουργός η τεχνητή νοημοσύνη!

Το αναψυκτικό του αύριο θέλησε να δημιουργήσει γνωστή εταιρία αναψυκτικών, συνδυάζοντας αφενός τις εμπειρίες από την ανθρώπινη και αφετέρου την τεχνογνωσία από την τεχνητή νοημοσύνη. 

0
αναψυκτικά
Διαφήμιση

Το αναψυκτικό του αύριο είναι πλέον γεγονός και ακούει στο όνομα “Y3000″, αποτελώντας το πρώτο ποτό που δημιουργήθηκε με τη συνδυασμένη ικανότητα από την  ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη για μια «ανεβαστική γεύση του αύριο».

Η πασίγνωστη εταιρεία αναψυκτικών που το παράγει είπε ότι ζήτησε από θαυμαστές από όλο τον κόσμο να στείλουν τα σχόλιά τους σχετικά με τη γεύση ενός ποτού από το μέλλον. Η χρήση του AI βοήθησε την εταιρεία να αναπτύξει προφίλ γεύσης και να σχεδιάσει την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος – το λογότυπο και το σενάριο κειμένου.

Κάθε κουτί Y3000 έχει επίσης έναν κωδικό QR, ο οποίος, όταν σαρωθεί, θα δίνει στους πελάτες μια κλεφτή ματιά στο πώς θα είναι το έτος 3.000. Οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδική ιστοσελίδα όπου μπορούν να φιλτράρουν φωτογραφίες μέσω της προσαρμοσμένης κάμερας AI Y3000 και να βλέπουν πώς μοιάζει «ένα μέλλον γεμάτο θετικότητα και αισιοδοξία».

Το αναψυκτικό του αύριο, για τη δημιουργία του οποίου έχει βάλει …το χεράκι της και η τεχνητή νοημοσύνη  κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη, Καναδά και Αφρική και θα είναι διαθέσιμο στα ράφια για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

αναψυκτικά pexels aaditya arora 700042

«Ο ρόλος κάθε σταγόνας είναι να αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες, πιο προηγμένες τεχνολογίες και πολιτιστικές τάσεις για να δημιουργήσει νέες εμπειρίες», είπε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας. «Έχουμε δημιουργήσει νέα μονοπάτια για να ενδυναμώσουμε την αφοσίωση των υπάρχοντων θαυμαστών και όσων ίσως δεν είχαν σκεφτεί τη μάρκα στο παρελθόν», δήλωσε.

Η συγκεκριμένη μάρκα τροφίμων δεν είναι η μόνη που πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη για να αυξήσει τη δημιουργικότητα. Εταιρείες – κολοσσοί ήδη χρησιμοποιούν εργαλεία παραγωγής εικόνων με τεχνητή νοημοσύνη όπως το DALL-E 2 για να δημιουργήσουν διαφημίσεις. Στελέχη των εταιρειών επισημαίνουν ότι η χρήση τέτοιων συστημάτων μειώνει το κόστος και αυξάνει την παραγωγικότητα.

Πηγή: Interesting Engineering

Διαφήμιση