Στόχος της ενέργειας του ΕΟΤ είναι η προβολή της Ελλάδας ως πολυθεματικού τουριστικού προορισμού και η προβολή της Κω μέσω εναλλακτικών δραστηριοτήτων, ώστε να εντυπωθεί στη συνείδηση των επισκεπτών όχι μόνο ως προορισμός καλοκαιρινών διακοπών (ήλιος και θάλασσα), αλλά και ως προορισμός ξεχωριστών εμπειριών. επιδιώκοντας την εδραίωση της ως top of mind τουριστικού́ προορισμού́.
Στο ταξίδι εξοικείωσης συμμετείχαν πέντε (5) εκπρόσωποι μεγάλων tour operators της Ολλανδίας και του Βελγίου ΤUI, De Jong Intra, Silverjet Essential Greece και Prijsvrij που επισκέφτηκαν ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού με στόχο τις b2b επαφές με τους παράγοντες της αγοράς για αύξηση και εμπλουτισμών των πακέτων που προσφέρουν.
Προσκεκλημένοι στο ταξίδι ήταν και επτά (7) εκπρόσωποι μεγάλων μέσων της Ολλανδίας και συγκεκριμένα οι κ.κ. :
- Anouk de Groot, Online Coordinator του Telegraaf/ VROUW Glossy Magazine, με συνολικό online reach 2.140.000 mln, 24 mln pageviews/month.
- Adeline Mans, Τravel Εditor του VT Wonen (έντυπο και ψηφιακό περιοδικό) https://www.vtwonen.nl/, με συνολικό reach 7.8 mln/month.
- Petra Pijlgroms, Journalist/photographer στο εβδομαδιαίας κυκλοφορίας Margriet magazine www.margriet.nl, που αριθμεί 613.000 αναγνώστες/τεύχος και 744.000 unique visitors/month οnline.
- Francien Griffioen, Editor σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές πλατφόρμες στην Ολλανδία και το Βέλγιο Reishonger www.reishonger.nl, με 375.000 unique visitors/month.
- Rianne van der Linden, Marketing Executive του εξειδικευμένου για καταδύσεις περιοδικού DUIKEN magazine www.divers.nl, με 44.000 αναγνώστες και 138.480 unique visitors/year.
- Lotte Wildiers, Travel Blogger στην τουριστική πλατφόρμα Reisgoesting.be www.reisgoesting.be με 6.000 unique visitors/month.
- Lisa Vermeij, travel journalist στο τουριστικό περιοδικό Travelbook, www.travelbook.nl με 49.676 συνδρομητές
Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι είχαν την δυνατότητα να βιώσουν την πολυμορφία του τουριστικού́ προϊόντος και να αποκτήσουν εμπειρίες συμμετέχοντας σε οινογευσία σε οινoποιείο όπου δοκίμασαν τοπικές ποικιλίες κρασιού, επισκέφτηκαν παραδοσιακό ελαιοτριβείο, εργαστήριο παραγωγής μελιού και αλόης.
Παράλληλα γνώρισαν τον αρχαιολογικό πλούτο της Κω, καθώς ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, στο μουσείο του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος και στην Casa Romana. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που προσφέρει το νησί περιηγήθηκαν την πόλη με ποδήλατο απόλαυσαν το ηλιοβασίλεμα στο Μαρμάρι κάνοντας ιππασία, μαγεύτηκαν από τον βυθό της θάλασσας συμμετέχοντας σε κατάδυση και τέλος κολύμπησαν στις υπέροχες ακτές της Κω και στου Ψέριμου που επισκέφτηκαν με σκάφος αναψυχής.
Το ταξίδι του ΕΟΤ στην Κω ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις για τους συμμετέχοντες, πληθώρα αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των προσκεκλημένων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, καθώς η Κως ξεχώρισε ως κορυφαίος καλοκαιρινός προορισμός, τόσο για τους λάτρεις της ιστορίας όσο και για τους λάτρεις της περιπέτειας αφού η εκτεταμένη βλάστηση, το ήπιο κλίμα, τα γαλάζια νερά του Αιγαίου και οι ατελείωτες ακτές της συνθέτουν ένα τοπίο εξαιρετικής ομορφιάς, ιδανικό για διακοπές.