Αρχική Special Topics Πανσέληνος- Αψίδα του Θριάμβου:Το επιτυχέστερο “κλικ” της χρονιάς

Πανσέληνος- Αψίδα του Θριάμβου:Το επιτυχέστερο “κλικ” της χρονιάς

0
Panselinos Parisi
Διαφήμιση

Τόπο …έπιασαν οι προετοιμασίες μηνών για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και να αποθανατίσει με τον φωτογραφικό του φακό την Πανσέληνο του Απριλίου κάτω από την Αψίδα του Θριάμβου στο Παρίσι.

Ο λόγος για τον Stefano Zanarello που προγραμμάτιζε για μήνες και δούλεψε αρκετά, προκειμένου να βγάλει μία ανεπανάληπτη φωτογραφία με «πρωταγωνίστρια» την Πανσέληνο του Παρισιού, κάτω από την Αψίδα του Θριάμβου. Εξάλλου η Πανσέληνος είναι μία εικόνα που εμπνέει τους φωτογράφους. Έτσι ο στόχος του Stefano Zanarello ήταν μια ιδιαίτερη φωτογράφηση που δύσκολα θα μπορούσε να πετύχει, ακόμη και κάτω από καλές συνθήκες.

Η τύχη όμως ήταν με το μέρος του, βγάζοντας εντέλει μία μοναδική φωτογραφία, κερδίζοντας ίσως το πιο πετυχημένο κλικ της χρονιάς.

Ο φωτογράφος, Stefano Zanarello πήγε διακοπές οικογενειακά στο Παρίσι αλλά μήνες πριν είχε αρχίσει να προγραμματίζει την εξαιρετική φωτογραφία του χρησιμοποιώντας την εφαρμογή PhotoPills.

Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟ ''ΡΟΖ ΦΕΓΓΑΡΙ''

Επισκεπτόμενος από την Ιταλία την Πόλη του Φωτός, είχε συνειδητοποιήσει ότι την πρώτη βραδιά του ταξιδιού του εκεί θα είχε πανσέληνο, οπότε άρχισε να ψάχνει ένα τοπόσημο της γαλλικής πρωτεύουσας με το οποίο θα ευθυγράμμιζε το φεγγάρι. «Απέρριψα τον Πύργο του Άιφελ, του οποίου το ύψος θα με υποχρέωνε να φωτογραφίσω πολύ μακριά από το κέντρο και αργά τη νύχτα, οπότε αποφάσισα να τσεκάρω την Αψίδα του Θριάμβου», είπε, μιλώντας στο PetaPixel. «Με έκπληξη είδα ότι η πανσέληνος θα ήταν ακριβώς μέσα στην Αψίδα του Θριάμβου. Οι πιθανότητες για μια τέτοια φωτογράφηση είναι πολύ μικρές και το να ανακαλύψω ότι τα πάντα ήταν από σύμπτωση τέλεια την ημέρα που θα ήμουν στο Παρίσι ήταν απίστευτο, μια μεγάλη ευλογία», συνέχισε.

Tη στιγμή ακριβώς που η πανσέληνος ήταν μέσα στην Αψίδα στις 7 Απριλίου, ο Zanarello υποχρεώθηκε να δημιουργήσει φωτογραφία σύνθεσης λόγω των διαφορετικών χρόνων έκθεσης για τη Σελήνη και τη σκηνή του δρόμου μπροστά από το διάσημο μνημείο. Ήταν σε απόσταση περίπου 1.300 μέτρων από την Αψίδα και χρησιμοποιούσε μια Canon 10-400mm με εστιακή απόσταση 520mm, την οποία πέτυχε με χρήση ενός 1.4x teleconverter.

«Προφανώς είμαι πολύ χαρούμενος αλλά και ανακουφισμένος», εξομολογήθηκε. «Σε μια τέτοια φωτογραφία, η χρήσιμη περίοδος, με τη Σελήνη στη σωστή θέση, διαρκεί μόνον λίγα δευτερόλεπτα επειδή με τη μεγέθυνση που δίνει η πολύ μεγάλη εστιακή απόσταση η Σελήνη κινείται γρήγορα στον ουρανό. Οπότε, πριν από αυτή τη φωτογραφία, ήμουν τσιτωμένος και νευρικός γιατί ήξερα ότι αν κάτι πήγαινε στραβά δεν θα υπήρχε δεύτερη ευκαιρία».

Ο Ιταλός φωτογράφος υπήρξε ιδιαίτερα τυχερός που δεν είχε συννεφιά εκείνο το βράδυ και ήταν σε θέση να τραβήξει την εντυπωσιακή φωτογραφία, την οποία η NASA κοινοποίησε ως φωτογραφία της ημέρας.

Διαφήμιση