Τα ταξίδια πρόκειται να δουν σημαντικές αλλαγές το 2023, με την επανάσταση του FinTech και τα ταξίδια με ελάχιστες αποσκευές να βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας. Οι ταξιδιώτες θα οικειοποιηθούν το μοντέλο “δοκιμάζω πριν αγοράσω” στο metaverse, ενώ οι εταιρικές διακοπές φαίνεται να επανέρχονται.
Η συζήτηση για την τεχνολογική επανάσταση στα ταξίδια δεν είναι πλέον υποθετική. Τους επόμενους 12 μήνες και μετά, θα είμαστε μάρτυρες συνεχών αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο κάνουμε ταξίδια. Τα νέα εργαλεία, οι λύσεις και η τεχνογνωσία, καθώς και οι ευκολότερες μεταβάσεις στα αεροδρόμια και το ταξίδι με λιγότερες αποσκευές, βρίσκονται στην επικαιρότητα.
Με τα παγκόσμια ταξίδια να αυξάνονται, οι προσδοκίες τόσο των ταξιδιωτικών οργανισμών όσο και των μεμονωμένων ταξιδιωτών είναι υψηλότερες από ποτέ, όσον αφορά στην ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία. Ο κλάδος εξελίσσεται ραγδαία για να ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Η μελέτη της Amadeus, «2023 Travel Trends» προσδιορίζει πέντε νέες εξελίξεις που η εταιρεία πιστεύει ότι θα παίξουν ρόλο στη διαμόρφωση των ταξιδιών κατά την επόμενη χρονιά.
- Ένα νέο είδος ταξιδιωτικού πράκτορα: Η εξερεύνηση του μετασύμπαντος θα επιτρέψει στους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν έναν προορισμό πριν φτάσουν ή να ξαναζήσουν τις αναμνήσεις τους μόλις φύγουν.
- Χαμόγελα για μια θέση: Τα βιομετρικά στοιχεία θα βοηθήσουν στην δημιουργία ομαλών πληρωμών της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
- Ταξίδι χωρίς αποσκευές: Τα ξενοδοχεία θα προσφέρουν στους ταξιδιώτες περισσότερες ανέσεις, ώστε να μπορούν να ταξιδεύουν πιο “ελαφριά”.
- Εργασία με περιαγωγή: Οι τηλε-εργαζόμενοι θα υιοθετήσουν έναν ολοένα και πιο “νομαδικό” τρόπο ζωής, μεταναστεύοντας σε διαφορετικές τοποθεσίες, καθώς οι πολιτικές “εργασίας από οπουδήποτε” κανονικοποιούνται.
- Bonding business breaks: Αναδύεται μια νέα κατηγορία επαγγελματικών ταξιδιών, που θα επικεντρώνεται στη σύνδεση ομάδων, στην οικοδόμηση σχέσεων και στο “ξεκλείδωμα” της δημιουργικότητας μακριά από το γραφείο.
Διαβάστε επίσης: Μαγνήτισαν το ενδιαφέρον τα Greek Travel Awards στο Λονδίνο
Οι ετήσιες ταξιδιωτικές τάσεις εντοπίστηκαν από ομάδας ειδικών στην ταξιδιωτική τεχνολογία της Amadeus. Αυτοί αναγνώρισαν ότι, ενώ η τεχνολογία είναι ο κύριος μοχλός της αλλαγής, και το Web3 και τα βιομετρικά στοιχεία θα παίξουν μεγάλο ρόλο, οι ανθρώπινες σχέσεις είναι εξίσου σημαντικές. Όλες οι τάσεις συνδέονται με προσωπικές και κοινωνικές ανησυχίες, από την επιθυμία να ταξιδεύουμε με πιο ελαφρύ οικολογικό αποτύπωμα μέχρι την επιθυμία για όλο και περισσότερα άτομα να είναι ελεύθερα να εργάζονται από οπουδήποτε.
Ο Daniel Batchelor, αντιπρόεδρος, Global Corporate Marketing, Communications & Social Responsibility της Amadeus, δήλωσε: «Ο κόσμος συνήθιζε να προβλέπει τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στα ταξίδια με έναν εντελώς φυσικό τρόπο, οπτικοποιώντας όλο και μεγαλύτερους και ταχύτερους τρόπους μεταφοράς. Το μέλλον είναι τώρα εδώ και φαίνεται πολύ διαφορετικό. Οι άνθρωποι θέλουν να μειώσουν το αποτύπωμά τους στον πλανήτη, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στις ανθρώπινες σχέσεις και την ευρύτερη κοινωνία. Σε αυτήν τη συναρπαστική νέα πραγματικότητα, η τεχνολογία μάς δίνει τη δυνατότητα να φτάσουμε αυτούς τους στόχους. Το μετασύμπαν, τα βιομετρικά στοιχεία και οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από την ταξιδιωτική βιομηχανία συνδυάζονται για να αλλάξουν το τοπίο γρήγορα. Είναι μια απίστευτα συναρπαστική στιγμή για τον κλάδο».