Αρχική Special Topics - 2 Η προσέγγιση της Ogilvy για τη Bιωσιμότητα

Η προσέγγιση της Ogilvy για τη Bιωσιμότητα

Σύνταξη: ecozen.gr

0
sustainability ogilvy
Οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands σύμφωνα με την Ogilvy.
Διαφήμιση

Σε μια περίοδο που οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ γίνονται η οικουμενική ατζέντα για την αλλαγή, η Ogilvy έχει αναπτύξει μια συστηματική best-practice προσέγγιση που βοηθά εταιρίες και μάρκες να βρουν τον δικό τους ζωτικό χώρο θετικής επιρροής, να κατανοήσουν το πλαίσιο, τις ανάγκες των stakeholder groups και τις δυνατότητες επίδρασης, να εντοπίσουν τις ευκαιρίες, και ν’ αναπτύξουν στρατηγικές, δράσεις και επικοινωνίες βιωσιμότητας με πολλαπλασιαστική αξία, μεγάλο αντίκτυπο και διακριτή ταυτότητα.

Η βιωσιμότητα αποτελεί σήμερα βασική προτεραιότητα και αναδυόμενη τάση, με τους καταναλωτές παγκοσμίως να ζητούν από τις επιχειρήσεις πιο ενεργή εμπλοκή ως καταλύτες θετικής αλλαγής. Παράλληλα, αναδεικνύεται σταθερά η διεύρυνση του πλαισίου της βιωσιμότητας, που δεν αφορά πλέον μονάχα στην κλιματική αλλαγή: Η δέσμευση για την επίτευξη ενός καλύτερου και πιο βιώσιμου συλλογικού μέλλοντος προϋποθέτει σημαντικά βήματα και στο επίπεδο της κοινωνικής αλλαγής, της εξάλειψης των ανισοτήτων και των διακρίσεων σε όλα τα επίπεδα, της διασφάλισης του δικαιώματος ίσης πρόσβασης στις ευκαιρίες και την οικονομική ανάπτυξη για όλους.

Ο Νίκος Καλασκάνης, Principal Consultant της Ogilvy Consulting, δήλωσε σχετικά: «Οι εταιρίες και οι μάρκες που θα ηγηθούν στο νέο παράδειγμα της βιωσιμότητας, επιταχύνουν για να γίνουν ενεργά και έμπρακτα μέρος της λύσης, δημιουργούν αξία για όλους τους stakeholders και μετασχηματίζονται για να δημιουργήσουν net-positive επίδραση και αλλαγή. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του δικτύου μας, την εμπειρία των ανθρώπων μας και την καταλυτική δημιουργικότητα, σχεδιάζουμε καίριες και επιδραστικές λύσεις που προσδίδουν αξία και διαφοροποίηση.»

H Ogilvy

Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 300 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Με πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι η πιο σημαντική και αναγνωρισμένη εταιρεία επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Πέραν των 1275 Βραβείων Ermis και 51 Βραβείων Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, μεταξύ των οποίων 7 Cannes Lions, 2 Clio Awards, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κ.α.

Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Experience, Public Relations, Activation & Shopper Marketing, Social & Performance Marketing, Health, και Branded Entertainment.

“We inspire brands and people to impact the world”. Αυτό είναι το όραμα της εταιρείας και ο λόγος που τα brands διαχρονικά εμπιστεύονται την Ogilvy. Μέσα από τις συνεργασίες με τους πελάτες της, γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις προσδοκίες των ανθρώπων και της αξίας που παράγουν τα brands και οι εταιρείες, δημιουργώντας ένα πολύ ισχυρό αποτύπωμα στον πλανήτη, την κοινωνία και το business των πελατών της.

Η Ogilvy υπάρχει “TO BE THE BEST CREATIVE PLATFORM AND PARTNER FOR GROWTH ON THE PLANET”. Αυτό ακολουθεί καθημερινά η ομάδα της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.

Ακολουθείστε την Ogilvy στα social media:

Facebook 

Instagram

Twitter 

YouTube

LinkedIn

Διαφήμιση