Αρχική Ειδήσεις ΕΟΤ: Απλά εντυπωσιακή η νέα καμπάνια #GreeceDoesHaveAWinter

ΕΟΤ: Απλά εντυπωσιακή η νέα καμπάνια #GreeceDoesHaveAWinter

0
Greece does have a winter
Διαφήμιση

H νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ βρίσκεται στον «αέρα»,με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, «All you want is Greece». Προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα.

Η Ελλάδα των mainlands

Με όχημα τις αξίες της ελληνικής παράδοσης προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της.

Ο αγαπημένος τουριστικός προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών, έχει ήδη αποδείξει ότι αποτελεί κορυφαία επιλογή για καλοκαιρινές διακοπές. Ωστόσο, η Ελλάδα είναι πολλά περισσότερα από το καλοκαίρι της και αυτό ακριβώς σκοπεύει να αναδείξει αυτή η καμπάνια.

«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή γυναίκα, πρωταγωνίστρια της ταινίας, η οποία έχει αναλάβει μια αποστολή καθόλου εύκολη. Να γνωρίσει στους ταξιδιώτες τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», το όνομα που έδωσε η καμπάνια στην ηπειρωτική χώρα.

Η καμπάνια, διάρκειας 4 μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές-στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται

  • -Ηνωμένο Βασίλειο,
  • Γερμανία,
  • Γαλλία,
  • Ιταλία,
  • Ισπανία,
  • Δανία,
  • Σουηδία,
  • Πολωνία και
  • Ισραήλ

Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών (Αθήνα- Θεσσαλονίκη).

Οι ιδανικοί προορισμοί

Οι «ηπειρωτικές περιοχές» είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών για την ικανοποίηση κάθε προσδοκίας. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές.

«Για πρώτη φορά, ο διακηρυγμένος στόχος της άμβλυνσης του υψηλού βαθμού εποχικότητας και της γεωγραφικής συγκέντρωσης των επισκεπτών, αποκτά απτά χαρακτηριστικά στον τομέα της προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω της πρώτης καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό, σημειώνει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας και συνεχίζει: «Η καμπάνια έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή πανευρωπαϊκά λόγω της μετάλλαξης, αλλά στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους χειμερινούς μας προορισμούς που έχουν δοκιμαστεί δυσανάλογα κατά τα τελευταία δύο χρόνια».

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΕπενδυτικός «οργασμός» σε μεγάλα ενεργειακά έργα
Επόμενο άρθρο«Φίλαθλοι υπομονή» – Επανεξετάζεται το αίτημα αύξησης της πληρότητας γηπέδων