Αρχική Ειδήσεις Κικίλιας: Ο τουρισμός το στοίχημα για ανάπτυξη και ευημερία της μέσης ελληνικής...

Κικίλιας: Ο τουρισμός το στοίχημα για ανάπτυξη και ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας

0
ΚΙΚΙΛΙΑΣ
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Στην ήδη θετική πορεία που σημειώνει ο τουριστικός τομέας αναφέρθηκε ο υπουργός Βασίλης Κικίλιας στην εκπομπή “Αταίριαστοι” του ΣΚΑΪ. Τόνισε ότι στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση, κυρίως του θεματικού τουρισμού και το άπλωμα της τουριστικής περιόδου κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Ειδικότερα ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας περνούν από τον ελληνικό τουρισμό, από το τουριστικό προϊόν. Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου, τόνισε.

Είναι εμφανές ότι μιλάμε για δημιουργία θέσεων εργασίας, για το μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το RRF – 320 εκατομμύρια για επενδύσεις στον τουρισμό – είτε από τον ιδιωτικό τομέα και τη μόχλευση από εγχώριες και εξωχώριες επενδύσεις, για τα έργα υποδομής τα οποία γίνονται περιφερειακά στον τουρισμό και εμπλέκουν το Υπουργείο Ανάπτυξης, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το Υπουργείο Εσωτερικών, τους δυο βαθμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Υπουργείο Οικονομικών που έχει τον αιγιαλό.

Όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με πολύ καλά  νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για το Σεπτέμβριο του 2021.

110,5% αύξηση αφίξεων το Σεπτέμβριο 

Έχουμε 110,5% αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό
το Σεπτέμβριο του 2021 σε σχέση με το Σεπτέμβριο του
2020.

Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες
αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για
προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα
νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και
Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.

Ζητούν, και είναι μία παρότρυνσή μου στον ξενοδοχειακό κλάδο, να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022 στο 100%, όχι να ζεσταίνουμε τις μηχανές αλλά να έχουμε την δυνατότητα να φέρουμε κόσμο.

Σοβαρότητα και στρατηγικές κινήσεις

Ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία και ειδικά στο ξεκίνημά της, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, τη σοβαρότητα με την οποία λειτούργησε η ελληνική Κυβέρνηση και το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το πρόγραμμα εμβολιασμού, έφεραν θετική δημοσιότητα από έξω προς τα μέσα.  Την είχαμε ανάγκη μετά από πολλά-πολλά χρόνια. Και πιστώθηκαν, φυσικά, στην ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας που είναι ο τουρισμός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην περσινή σεζόν βγήκε και
είπε 14 Μαΐου ανοίγουμε, αυτοί είναι οι κανόνες, αυτά είναι
τα πρωτόκολλα και δεν αλλάζει αυτό. Το πιστωθήκαμε ως
χώρα στο τουριστικό μας προϊόν για το 2021 και το ότι
μείναμε και το 2020 πέντε μήνες ανοιχτοί, όταν οι υπόλοιπες μεσογειακές χώρες ήταν κλειστές ως προς τον τουρισμό. Και εμείς κάναμε ένα υπολογισμένο σχεδιασμό του πώς θα στηρίξουμε υγειονομικά τα νησιά μας και τους τουριστικούς προορισμούς, έτσι ώστε να έρθουν επισκέπτες.

Πέτυχε, λοιπόν, αυτό και βλέπετε ότι με σοβαρότητα, με πρόγραμμα και με στρατηγικές κινήσεις χτίζεται προσθετικά πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία από τον τουρισμό.

Στήριξη σε ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας

Οι μεγάλοι αστικοί προορισμοί, το city-break, τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορονοϊού αυτά τα δύο χρόνια.

Είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνική Κυβέρνηση να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους Δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα.

Θα τρέξουμε καμπάνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σε συνεργασία και με την Marketing Greece και με τις Περιφέρειες και τους Δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το city-break.

Ζητούν οι ξένοι tour operators και τα γραφεία και ψηφιακά πλέον, να συμβληθούν και να έρθουν στην Ελλάδα. Άρα λοιπόν σπάει στη μέση η καμπάνια και ξεκινάμε μέσα στο χειμώνα για να μετρήσουμε και ποια μπορεί να είναι τα έσοδα δυνητικά από αυτό το κομμάτι. Είτε μιλάμε για γαστρονομικό τουρισμό, είτε για οινοτουρισμό, είτε για θρησκευτικό τουρισμό, είτε για city break, είτε για αθλητικό τουρισμό σε μεγάλα events όπως είναι ο μαραθώνιος, για παράδειγμα, που μπορεί να φέρουν κόσμο, για τις γαλλικές σχολικές διακοπές που είναι 8 εβδομάδες μέσα το χειμώνα, για το σύνολο του Σεπτεμβρίου που ήταν ο μήνας που
ταξιδεύουν οι Ισραηλινοί.

Θέλουμε να κάνουμε συμφωνίες με την EasyJet, τη
Jet2 και τους tour operators από την Αγγλία, για να έρθουν
εδώ νωρίτερα, με Γερμανούς και Αυστριακούς λίγο
αργότερα και μετά με τις ανατολικές χώρες.

Θα κυνηγήσουμε λυσσαλέα τη δυνατότητα που έχουμε
και αυτή είναι η εντολή που έχω: να αγωνιστώ, να τρέξω και
να οργανώσω πράγματα για όλους αυτούς οι οποίοι
ζορίστηκαν, δυσκολεύτηκαν και δοκιμάστηκαν μέσα στην
κρίση.

Αυτό το προϊόν πρέπει να ξαναγυρίσει ως πλεόνασμα
και ως πηγή εσόδων στη μέση ελληνική οικογένεια. Αυτή
είναι η στόχευση της Κυβέρνησης και αυτό προσπαθούμε να
υλοποιήσουμε. Η δουλειά ενός Υπουργού Τουρισμού δεν
είναι το καλοκαίρι, είναι το χειμώνα.

Στρατηγικό σχέδιο για τη Σαντορίνη

Σήμερα ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας συναντήθηκε  με τον Δήμαρχο Σαντορίνης Αντώνη Σιγάλα και φορείς του νησιού

Παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο για τη Σαντορίνη, ενώ συζητήθηκαν προτεινόμενες δράσεις μετάβασης για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε ένα νησί που αποτελεί προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας.

Οι δράσεις αυτές αφορούν την ολοκλήρωση του χωρικού
σχεδιασμού, την ψηφιακή μετάβαση, την ανάπτυξη και
ολοκλήρωση υποδομών, την ολοκληρωμένη διαχείριση
απορριμμάτων, τη διαχείριση της κρουαζιέρας, όπως και
προτάσεις για την αντιμετώπιση του ζητήματος της στάθμευσης,
καθώς και της αειφορικής διαχείρισης πόρων.

Συζητήθηκε επίσης η προώθηση εναλλακτικών μορφών
τουρισμού, η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς καθώς και η προστασία και ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα.  «Είναι σημαντική και απαραίτητη η μελετημένη εκτίμηση των ορίων αντοχής του νησιού αναφορικά με τις επιβαρύνσεις που δέχεται, έτσι ώστε να πετύχουμε ένα βιώσιμο τουριστικό πρότυπο ανάπτυξης, επικεντρωμένοι στα συγκριτικά πλεονεκτήματα αυτού του τόπου. Το γεγονός ότι πρόκειται για έναν τόσο δημοφιλή
προορισμό, μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει ως ορόσημο της στρατηγικής μας απόφασης η Ελλάδα να αποτελέσει πρότυπο
βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο».

Διαφήμιση