Αρχική Ανακύκλωση Η HELL σταμάτησε τη χρήση των πλαστικών μπουκαλιών από όλα τα αναψυκτικά...

Η HELL σταμάτησε τη χρήση των πλαστικών μπουκαλιών από όλα τα αναψυκτικά της εταιρείας ΧΙΧΟ

0
HELL ENERGY
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Τα αναψυκτικά ΧΙΧΟ και ο όμιλος HELL αγωνίζονται για την βιωσιμότητα και προστασία του περιβάλλοντος, υιοθετώντας φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές.

Από τις αρχές του 2021, τα ανθρακούχα αναψυκτικά XIXO συσκευάζονται από την HELL ENERGY αποκλειστικά σε 100% ανακυκλώσιμα κουτάκια αλουμινίου, τα οποία μπορούν να ανακυκλωθούν απεριόριστες φορές.

Αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει σταματήσει πλέον να χρησιμοποιεί πλαστικά μπουκάλια για το σύνολο της γκάμας των προϊόντων, δείχνοντας για άλλη μια φορά τη δέσμευση της εταιρείας για την προστασία και την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος.

Στην Ουγγαρία, χώρα που εδρεύει η γνωστή εταιρεία ενεργειακών ποτών, αλλά και στις περισσότερες χώρες του κόσμου, πολλά από τα ανθρακούχα ποτά που πωλούνται σήμερα στα ράφια βρίσκονται σε πλαστικές φιάλες. Γνωρίζοντας ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλαστικών συσκευασιών καταλήγει στα σκουπίδια, η χρήση πλαστικού στις συσκευασίες αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους για τη μόλυνση του πλανήτη μας.

Οι στόχοι της HELL ENERGY

Η HELL ENERGY, κατασκευαστής των αναψυκτικών XIXO, αποτελεί μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που αντιμετωπίζουν τη βιωσιμότητα όχι μόνο ως μια αφηρημένη επιχειρηματική φιλοσοφία, αλλά ως ένα σημαντικό μέρος της βασικής στρατηγικής που ακολουθεί. Για αυτόν τον λόγο άλλωστε η HELL ENERGY, όπως είχε ανακοινώσει από πέρυσι, εγγυάται πως πλέον χρησιμοποιεί τουλάχιστον 75% ανακυκλωμένο αλουμίνιο για την συσκευασία των παραγόμενων προϊόντων της.

Βάσει ενός συμβολαίου που υπεγράφη στις 21 Ιουλίου 2020 με τον προμηθευτή της για αλουμίνιο, ο όμιλος HELL είναι ο πρώτος κατασκευαστής ποτών στον κόσμο που χρησιμοποιεί το περισσότερο ανακυκλωμένο αλουμίνιο για όλες τις συσκευασίες ποτών του. Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να αναμένουν από τον ηγέτη της αγοράς ότι θα προστατεύσει τον πλανήτη με περιβαλλοντικά συνειδητές αποφάσεις, όντας παράδειγμα προς μίμηση και για τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Η χρήση του Hydro CIRCAL75 αποτελεί ορόσημο για βιωσιμότητα σε ολόκληρη τη βιομηχανία και αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για την παύση των απαράδεκτων επιπέδων πλαστικών απορριμμάτων που παράγονται καθημερινά.

95% των προϊόντων σε δοχεία αλουμινίου

Χάρη στο μακροπρόθεσμο πρόγραμμα βιωσιμότητας που ακολουθεί η εταιρεία, έχει πλέον φτάσει στο σημείο όπου το 95% των προϊόντων της πωλούνται σε δοχεία αλουμινίου, ποσοστό το οποίο χρόνο με τον χρόνο βελτιώνεται όλο και περισσότερο. Η εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί για τη μείωση του συνολικού αριθμού πλαστικών φιαλών σε λιγότερο από το 1% έως το 2025, και, παραμένοντας πιστή στην υπόσχεσή της, έχει πλέον σταματήσει μόνιμα την κατασκευή πλαστικών φιαλών για τα ανθρακούχα αναψυκτικά της.

HELL ENERGY

«Μένοντας πιστοί στην υπόσχεσή μας, σταματήσαμε τη χρήση πλαστικών μπουκαλιών ακόμη και στη μεγαλύτερη κατηγορία προϊόντων παγκοσμίως, τα ανθρακούχα αναψυκτικά! Δεσμευτήκαμε για τη μείωση του συνολικού ποσοστού των πλαστικών φιαλών από 5% σε λιγότερο από 1% και πλέον έχουμε κάνει ένα σπουδαίο βήμα προς αυτόν τον στόχο. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα δοχεία αλουμινίου των 250 ml ισοδυναμούν περίπου με την κατάλληλη ποσότητα κατανάλωσης ποτού, οπότε σε αντίθεση με τα πλαστικά μπουκάλια, αυτή η μορφή συσκευασίας, εκτός από τα περιβαλλοντικά οφέλη, δεν οδηγεί και σε υπερβολική και μη βιώσιμη κατανάλωση», δήλωσε ο Márton Vecsei, Brand Manager της XIXO.

Πλήρης ανακύκλωση αλουμινίου

Σε αντίθεση με τα πλαστικά μπουκάλια, τα κουτάκια αλουμινίου – όταν συλλέγονται και διαχειρίζονται σωστά – μπορούν να ανακυκλωθούν πλήρως και απεριόριστες φορές χωρίς απώλεια ποιότητας. Είναι επίσης η πιο πολύτιμη από όλες τις συσκευασίες, αφού συλλέγεται και ανακυκλώνεται ευκολότερα και συχνότερα συγκριτικά με τις υπόλοιπες. Περίπου το 75% του συνόλου του αλουμινίου που έχει κατασκευαστεί είναι ακόμη σε κυκλοφορία σήμερα και χάρη στην αποτελεσματική ανακύκλωση αλουμινίου «κλειστού βρόχου», εντός μόλις 60 ημερών από τη στιγμή που ένας καταναλωτής πετάει ένα κουτί στον κάδο ανακύκλωσης, ένα νέο αλουμίνιο μπορεί να κατασκευαστεί από αυτό. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο αλουμίνιο και το πλαστικό, αφού τα περισσότερα από τα πλαστικά απορρίμματα τις περισσότερες φορές καταλήγουν να αποτελούν περιβαλλοντικό κίνδυνο για εκατοντάδες χρόνια. Σύμφωνα με μελέτη του Ellen MacArthur Foundation*, από τα 78 εκατομμύρια τόνους πλαστικών συσκευασιών που χρησιμοποιούνται κάθε χρόνο, μόνο ένα μικρό ποσοστό 2% ανακυκλώνεται με τη μέθοδο του «κλειστού βρόχου».

«Το XIXO εργάζεται ακατάπαυστα για να κάνει το πρόγραμμα βιωσιμότητάς του πραγματικότητα, κάτι που δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την βοήθεια των καταναλωτών μας. Το καλοκαίρι του 2020 στο πλαίσιο της εκστρατείας μας για την προώθηση της ανακύκλωσης, βοηθήσαμε τους καταναλωτές μας να συλλέξουν περισσότερες από τετρακόσιες χιλιάδες κουτιά αλουμινίου», πρόσθεσε ο Brand Manager της XIXO Márton Vecsei.

*https://www.ellenmacarthurfoundation.org/assets/downloads/EllenMacArthurFoundation_TheNewPlasticsEconomy_Pages.pdf – σελ:27.

Για την HELL ENERGY:

Η HELL ENERGY είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων και τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως σε Ευρώπη και Ασία. Η HELL ENERGY ιδρύθηκε το 2006 ως μία οικογενειακή επιχείρηση και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο έως σήμερα ως μία «mom και pop πολυεθνική εταιρεία». Το brand κατέκτησε ηγετική θέση στην αγορά της Ουγγαρίας μέσα σε μόλις 4 χρόνια από την ίδρυσή του. Χάρη στο εξαιρετικό του concept, τη δυναμική στρατηγική πωλήσεων και το αποτελεσματικό του marketing, το HELL σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο και είναι το κορυφαίο brand ενεργειακού ποτού σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Σλοβακία, η Κροατία, η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Από το 2017, η εταιρεία παράγει τα δικά της υλικά συσκευασίας, στο QUALITY PACK, το υπερσύγχρονο εργοστάσιο εμφιάλωσης της.

Το 2018, η HELL ENERGY γύρισε μια μοναδική διαφημιστική καμπάνια με τον σταρ του Hollywood, Bruce Willis. Χάρη στη συνεχή καινοτομία των προϊόντων της, φέτος, η νέα σειρά των βασισμένων στο γάλα, ready-to-drink ροφημάτων καφέ, Energy Coffe, θα εισέλθει στην αγορά.

Οι 2 βασικοί πυλώνες της επιτυχίας της HELL ENERGY είναι η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των προϊόντων της.

Διαφήμιση