Αρχική Πολιτισμός Σούγκα: «Δεν αποκλείω Ολυμπιακούς Αγώνες χωρίς θεατές»

Σούγκα: «Δεν αποκλείω Ολυμπιακούς Αγώνες χωρίς θεατές»

0
Κορονοϊός, Ολυμπιακοί Αγώνες

Σύνταξη: ecozen.gr

Ο Πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Γιοσιχίντε Σούγκα δήλωσε σήμερα ότι δεν αποκλείει τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο χωρίς θεατές εάν η πρωτεύουσα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της COVID-19.

«Σε περίπτωση που κηρυχθεί κατάσταση έκτακτης ανάγκης, τότε δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τη μη ύπαρξη θεατών», δήλωσε ο Σούγκα σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια περιοδείας σε έναν χώρο εμβολιασμού στο Τόκιο.

Οι διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων, αναμένεται να αποφασίσουν αργότερα σήμερα σχετικά με το εάν θα επιτρέψουν στους θεατές στους Αγώνες, που ξεκινούν τον επόμενο μήνα.

Αυτή η αποφασιστικότητα για να προχωρήσουμε δεν έχει καμία σχέση με οικονομικά ζητήματα, ανέφεραν οι αναλυτές, αλλά αντικατοπτρίζει αντ’ αυτού ένα μείγμα εκλογικών πολιτικών, μια ανοικοδόμηση στην Κίνα και πρακτικό υπολογισμό από τον Yoshihide Suga, πρωθυπουργό της Ιαπωνίας.

Ο Σούγκα «έβγαλε» το Τόκιο από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης την περασμένη εβδομάδα, αλλά διατήρησε τους περιορισμούς «σχεδόν -έκτακτης ανάγκης» μέχρι τις 11 Ιουλίου.

Οι συμβουλές από επιδημιολόγους, ωστόσο, πρότειναν ότι η απλή διεξαγωγή των παιχνιδιών δεν ήταν τόσο επικίνδυνη, κυρίως επειδή το 80% αυτών που ταξιδεύουν στην Ιαπωνία θα εμβολιαστούν.

Ο κύριος κίνδυνος πηγάζει από την αύξηση των εσωτερικών ταξιδιών και την κοινωνική επαφή, αλλά οι διοργανωτές του Τόκιο 2020 ελπίζουν να το ελέγξουν περιορίζοντας τον αριθμό των θεατών στους χώρους.

Η Ιαπωνία έχει ήδη απαγορεύσει σε ξένους φιλάθλους να εισέλθουν στην επικράτειά της για τους Αγώνες και έχει επίσης μειώσει τον αριθμό των εθελοντών και των προσκεκλημένων.

Μετά την ακύρωση της περσινής διοργάνωσης, η Ιαπωνία δεν αναμένει πλέον πολλά έσοδα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα χάσει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εάν επιλέξει να περιορίσει τον αριθμό των θεατών και να υιοθετήσει πολιτική επιστροφής εισιτηρίων.

Πηγή: Financial Times 

Διαφήμιση