Αρχική Καταστροφές Ποιοι είναι οι πιο “βρώμικοι” σε ενεργειακή απόδοση ιστότοποι μόδας

Ποιοι είναι οι πιο “βρώμικοι” σε ενεργειακή απόδοση ιστότοποι μόδας

0
μόδας
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Νέα έρευνα δείχνει τις κρυφές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των 20 από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους μόδας και αγορών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Την έρευνα πραγματοποίησε ο ιστότοπος σύγκρισης ενέργειας Uswitch. Πού εξέτασε τα πάντα.
Από το τρόπο φιλοξενίας ενός ιστότοπου έως το μέγεθος των γραμματοσειρών, τις εικόνες που χρησιμοποιούνται και τον αντίκτυπο του στην ενεργειακή απόδοση.

Στόχος ήταν να εντοπίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της ψηφιακής μας ζωής.

μόδας

Το Victoria’s Secret βαθμολογήθηκε ως ο πιο βρώμικος και ο ιστότοπος της H&M χαρακτηρίστηκε ως ο πιο καθαρός.

Ο ιστότοπος της εμβληματικής μάρκας εσωρούχων βρέθηκε να εκπέμπει 6,64 g CO2 ανά κλικ στην αρχική σελίδα, σε σύγκριση με μόλις 0,29 g CO2 ανά επίσκεψη που εκπέμπεται από τον λιανοπωλητή ένδυσης H&M.

Μόλις 135 επισκέψεις στο Victoria’s Secret ισοδυναμούν με τις ίδιες εκπομπές άνθρακα με την οδήγηση 5 χλμ.

Οι 10 πιο “βρώμικοι” ιστότοποι

Βαθμολογήθηκαν με βάση την ποσότητα άνθρακα ανά επίσκεψη σελίδας.

  • victoriassecret.com 6.64 g CO2
  • nastygal.com 5.67 g CO2
  • uniqlo.com 5.22 g CO2
  • footasylum.com 3.35 g CO2
  • everything5pounds.com 3.24 g CO2
  • applebee.co.uk 2.98 g CO2
  • shein.com 2.88 g CO2
  • prettylittlething.com 2.47 g CO2
  • newlook.com 1.99 g CO2
  • jdsports.com 1.94 g CO2

Οι 10 πιο “καθαροί” ιστότοποι

  • hm.com 0.29 g CO2
  • adidas.com 0.37 g CO2
  • marksandspencer.com 0.45 g CO2
  • louisvuitton.com 0.49 g CO2
  • mango.com 0,50 g CO2
  • lyst.co.uk 0.52 g CO2
  • zara.com 0.67 g CO2
  • primark.com 0.79 g CO2
  • allsaints.com 0.95 g CO2
  • skims.com 0.98 g CO2

Uswitch

Για να εκτιμήσει τον αντίκτυπο κάθε ιστότοπου, η Uswitch χρησιμοποίησε τον υπολογιστή άνθρακα από την ιστοσελίδα Carbon.
Η ιστοσελίδα, υπολογίζει την ποσότητα ενέργειας που χρησιμοποιείται όταν κάποιος φορτώνει μια σελίδα σε έναν ιστότοπο.

Αυτό περιλαμβάνει την ενέργεια που απαιτείται από το κέντρο δεδομένων (Cloud), το δίκτυο τηλεπικοινωνιών και τον υπολογιστή ή το κινητό του χρήστη, καθώς και εάν το κέντρο χρησιμοποιεί πράσινη ενέργεια για να το τροφοδοτήσει.

Διαφήμιση