Αρχική Μεταφορές Σε εξέλιξη η έγκριση για το Έργο Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ

Σε εξέλιξη η έγκριση για το Έργο Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ

1
Κρήτη

Σύνταξη: ecozen.gr

Κατατέθηκε για έγκριση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Έργο Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, από τo Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες συζητήσεων.

Το έργο, μήκους 22,5χλμ και κατασκευαστικού κόστους 205 εκατομμυρίων ευρώ θα υλοποιηθεί ως έργο ΣΔΙΤ.

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού έχει ήδη ολοκληρωθεί και το αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η επόμενη, με στόχο έως το τέλος του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Σύντομα θα ακολουθήσουν και το τμήμα Κίσσαμος – Ηράκλειο που θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης και οι μελέτες για τη βελτίωση των υπαρχουσών παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων.

Τα οφέλη του έργου

Με την υλοποίηση του έργου αλλά και ολόκληρου του ΒΟΑΚ θα επιτευχθεί:

  • Σημαντική μείωση των ατυχημάτων, που βαρύνουν τον σημερινό άξονα, ιδίως με θανατηφόρα ατυχήματα και σοβαρούς τραυματισμούς.
  • Σημαντική μείωση στον χρόνο των μετακινήσεων μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης στο επιθυμητό επίπεδο, αλλά και θα βελτιώσει την άνεση των μετακινήσεων, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στους χρήστες.
  • Μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης, του οποίου αποτελεί τον κορμό.
  • Ανοδική πορεία της ανάπτυξης της Κρήτης μέσω της αυξημένης κινητικότητας και δυνατοτήτων αξιόπιστης προσπέλασης των τουριστικών και λοιπών οικονομικών πόλων, σύμφωνα με τις προβλέψεις των σχετικών προγραμμάτων.
  • Ουσιαστική συνδρομή στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, μειώνοντας τις πιέσεις που προκαλούνται από τον υφιστάμενο οδικό άξονα στην ποιότητα του περιβάλλοντος στην βόρεια ακτή του νησιού, η οποία είναι αναπτυγμένη τουριστικά.

Σημειώνεται ότι, το έργο θα είναι περιβαλλοντικά φιλικό στην ανάπτυξή και στην λειτουργία του, προσφέροντας την συνολικά επωφελέστερη συγκοινωνιακή λύση.

Για την εξέλιξη σ’ αυτό το  σημαντικό έργο ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:

«Σύμφωνα με το σχεδιασμό και την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάναμε το πρώτο σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου και φυσικά για τον ΒΟΑΚ δεν σταματάμε εδώ.  Ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης έθεσε ως στόχο να δώσουμε στην Κρήτη το δρόμο που της αξίζει και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη».

Διαφήμιση

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Καλά νέα για την υλοποίηση του νέου ΒΟΑΚ…….καθως προχωρησε η Περιβάλλοντικη μελέτη……ελπίζουμε όλοι κ στη Περιβάλλοντικη μελέτη του τμήματος Κισάμου-Χερσονησου συντομως…..αλλα ένα πολυ σημαντικό ζήτημα για τα συναρμοδια Υπουργεία Περιβάλλοντος κ Υποδομων όσον αφορά την υλοποίηση του νέου ΒΟΑΚ είναι η προστασια των προστατευομενων περιοχων Natura 2000 σημαντικών υδροβιοτοπων με πλουσια χλωρίδα κ πανιδα……ελπίζουμε ότι θα υπάρξει μέριμνα από τους εμπλεκομενους φορείς για την προστασια των περιοχων Natura 2000 ώστε να μην επηρεαστούν ιδιαίτερα στη περιοχη της Γεωργιουπολης Αποκορώνου Χανίων τον Αλμυρό ποταμο Λίμνη του Αλμυρού ποταμου κ το λεγόμενο Έλος της Γεωργιουπολης!!!!!!!!!!!Περιοχες ενταγμενες στο Ευρωπαϊκό προγραμμα Natura 2000……πρεπει να διατηρηθουν καθώς αυτές αποτελουν την υπεραξία της Κρήτης!!!!!!!!!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here