Αρχική Καταστροφές Ο ΟΗΕ λανσάρει βιντεοπαιχνίδι για να σώσουμε το περιβάλλον (βίντεο)

Ο ΟΗΕ λανσάρει βιντεοπαιχνίδι για να σώσουμε το περιβάλλον (βίντεο)

0
reset earth
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Ο ΟΗΕ λανσάρει το βιντεοπαιχνίδι Reset Earth για κινητά. Με στόχο να δελεάσουν τους νέους να ασχοληθούν με την κλιματική αλλαγή.
Η ιδέα είναι να τραβήξει την προσοχή των Gen Z για την προστασία του όζοντος.

Το “Reset Earth” αναφέρεται στο 2084, σε έναν μεταποκαλυπτικό κόσμο όπου το στρώμα του όζοντος έχει καταστραφεί εντελώς. Τρεις έφηβοι συνεργάζονται για να σώσουν τον πλανήτη.

“Νομίζω ότι είναι σημαντικό η νεότερη γενιά να συνειδητοποιήσει ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά, λέει η Στέφανι Χάι Σμιθ από τη Γραμματεία του ΟΗΕ.

Μπορούν να κάνουν μια αλλαγή, μπορούν να επιφέρουν αλλαγή. Ακόμη και αν μερικά από αυτά τα περιβαλλοντικά ζητήματα που βρίσκονται επί του παρόντος στο τραπέζι φαίνονται ανυπέρβλητα”.

Το παιχνίδι είναι μια από τις τελευταίες προσπάθειες αξιοποίησης της ισχύος της ταχύτερα αναπτυσσόμενης πλατφόρμας μέσων στον κόσμο. Καθώς υπάρχουν περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια παίκτες βίντεο παγκοσμίως.

Μια έκθεση του Προγράμματος Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Εθνών (UNEP) το 2019 διαπίστωσε ότι αυτό ήταν ένα μέσο που θα μπορούσε να προσελκύσει δισεκατομμύρια, ενθαρρύνοντας τους να βρουν λύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις.

Μετά τη δημοσίευση αυτής της έκθεσης, ο ΟΗΕ αποφάσισε να επεκταθεί περαιτέρω. Και να δημιουργήσει σε εξωτερικές εταιρείες παραγωγής παιχνίδια. Για να κινητοποιήσουν τους νέους και να αναλάβουν πρωτοβουλία.

Ο στόχος ήταν να τους κάνουν να προσθέσουν πράσινα στοιχεία στα παιχνίδια τους και να κάνουν δεσμεύσεις βιωσιμότητας.

Σήμερα η Συμμαχία “Παίζοντας για τον Πλανήτη” έχει σχεδόν 30 μέλη. Συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών παραγωγής πίσω από τα παιχνίδια Angry Birds, Assassin’s Creed, Subway Surfers και Transformers, οι οποίες έχουν δεσμευτεί να εισαγάγουν περιβαλλοντικά μηνύματα στα παιχνίδια τους.

Διαφήμιση