Αρχική Ειδήσεις Το 49% θα συνεχίσει τις online αγορές και μετά το άνοιγμα των...

Το 49% θα συνεχίσει τις online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων

0
Υπολογιστές, Ίντερνετ
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Η σημασία της κρίσης του COVID-19 καταγράφεται στην αύξηση των online αγορών και γενικότερα στις αγορές από απόσταση.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η πανελλήνια έρευνα για την συμπεριφορά των online καταναλωτών ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο 2020. Σε αυτή 918 χρήστες του διαδικτύου μέσω online ερωτηματολογίου.

Η αύξηση των online αγορών

  • Tο 61% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο. Ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος (Δεκέμβριος 2019.
  • Υψηλά ποσοστά καταγράφονται σε δύο άλλες μεγάλες κατηγορίες online αγορών. Συγκεκριμένα για τις online αγορές τροφίμων μέσω διαδικτύου σε ποσοστό 14% και των αγορών έτοιμου φαγητού-delivery σε ποσοστό 45%. Αριθμοί πολλαπλάσιοι των μετρήσεων σε σχέση με το 2019.

ερευνα

Τα ποσοστά ικανοποίησης σχετικά με την παράδοση

Τα ποσοστά ικανοποίησης από τις υπηρεσίες παράδοσης εξακολουθούν να είναι ένας πιθανώς ανασταλτικός παράγοντας για την περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών.
Στην γενική ερώτηση σε σχέση με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες παράδοσης για όλα τα είδη:

  • Το 38% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο.
  • Το 36% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο.
  • Το 25% καθόλου ικανοποιημένο.

Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι πολύ υψηλά στις άλλες κατηγορίες online αγορών, όπου κατά κανόνα την παράδοση την διαχειρίζονται οι εταιρείες με ίδια μέσα.

έρευνα
έρευνα

Ενισχυμένη η πρόθεση online αγοράς

Η πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου είναι έντονα ενισχυμένη, σύμφωνα με την έρευνα. Από τον Δεκέμβριο του 2020 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020, έχει αυξηθεί σημαντικά.

Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν αύξηση με σημαντικότερες τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, από 35% σε 46% και τα παιχνίδια και είδη δώρων από 12% σε 27%.

Το 49% θα συνεχίσει τις online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων

 

Το 49% δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει μέσω διαδικτύου ακόμα και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων. Τα ποσοστά είναι εξίσου μεγάλα στην:

  • Εξειδικευμένη αγορά των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.
  • Στην αγορά του έτοιμου φαγητού.

έρευνα

Όπως προκύπτει από την έρευνα, η αλλαγή που έχει επέλθει στις αγοραστικές συνήθειες θα διατηρηθεί σε ένα μεγάλο βαθμό και μετά την επίλυση του υγειονομικού προβλήματος.

Διαφήμιση