Αρχική Μεταφορές Θεσσαλονίκη: Η Αστική συγκοινωνία σε τροχιά ψηφιακού εκσυγχρονισμού

Θεσσαλονίκη: Η Αστική συγκοινωνία σε τροχιά ψηφιακού εκσυγχρονισμού

0
ΑΣΤΙΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαφήμιση

Το εξαιρετικά σημαντικό έργο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, καθαρού προϋπολογισμού 31,5 εκατ. ευρώ βρίσκεται πλέον σε τροχιά υλοποίησης.

Αφορά τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του έργου της αστικής συγκοινωνίας και όλων των παρόχων του – ΟΑΣΘ, τέσσερα ΚΤΕΛ – πάροχοι αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη- με προβλέψεις και για τους μελλοντικούς παρόχους -μετρό, θαλάσσια αστική συγκοινωνία κ.ά.-

Εισαγωγή “έξυπνου εισιτηρίου”

Το έργο περιλαμβάνει προηγμένο σύστημα τηλεματικής και πληροφόρησης για όλους τους παρόχους -και στο μετρό- αλλά και «έξυπνο» εισιτήριο, δηλαδή ενιαίο, αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου.

Αυτός ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός, που ανήκει στη «Βίβλο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020 – 2025», μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης μετά από την έγκριση της προώθησης για υπογραφή της σύμβασής του, προϋπολογισμού 31,5 εκ. ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ) μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και κοινοπραξίας, επικεφαλής της οποίας είναι η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ και κύριο του έργου τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

«Ο ΟΣΕΘ καλείται ως αρμόδιος για την εποπτεία και το σχεδιασμό της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη να καλύψει με στοχευμένες δράσεις όλα τα απαραίτητα βήματα, να συντονίσει τους παρόχους και να εφαρμόσει σε σφιχτό χρονοδιάγραμμα δεκαοκτώ μηνών το φιλόδοξο πρότζεκτ που θα αναπτύξει σύγχρονη τηλεματική, ενσωματωμένη και για τον ίδιο και όλους τους παρόχους της συγκοινωνίας, με μεγάλο ‘‘στοίχημα’’ το μετρό Θεσσαλονίκης», σημειώνει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης. 

Όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας, «το έργο θα μεταφέρει τους φορείς συγκοινωνίας στην επόμενη ‘‘ψηφιακή μέρα’’ και θα καλύψει τις οργανωτικές ελλείψεις και τα κενά πληροφόρησης φορέων και μετακινούμενων και εκσυγχρονισμού, ενώ παράλληλα θα θέσει τον οδικό χάρτη και την τελική υλοποίηση του ηλεκτρονικού ‘‘έξυπνου εισιτηρίου’’, με πολυλειτουργικότητα και διαλειτουργικότητα των μέσων, ώστε οι υποδομές να αναπτύξουν προστιθέμενη αξία». 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός περιλαμβάνει, ενδεικτικά, διαδικτυακές εφαρμογές για έξυπνες συσκευές, λύσεις βελτιστοποίησης δρομολογίων και υπηρεσιών, διαχείρισης καυσίμων κ.ά.

 

Διαφήμιση