Αρχική Επιχειρείν Oι οικονομικές προοπτικές και οι ψηφιακές δεξιότητες ώθησαν την Pfizer να επενδύσει...

Oι οικονομικές προοπτικές και οι ψηφιακές δεξιότητες ώθησαν την Pfizer να επενδύσει στη Θεσσαλονίκη

0
Pfizer
Η Pfizer ενδιαφέρθηκε αμέσως να εξασφαλίσει την εφαρμογή
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Περίπου 3.500 αιτήσεις έχουν υποβληθεί ήδη για το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας (Hub) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη. Ήδη ο αριθμός των προσλήψεων πλησιάζει το στόχο των 200 ατόμων, ενώ νέες προσλήψεις θα γίνουν και το 2021, όπως τονίστηκε στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης που πραγματοποίησαν χθες στελέχη της εταιρείας.

«Η διαδικασία πρόσληψης ξεκίνησε πριν το καλοκαίρι. Έχουμε ήδη προσλάβει έναν ικανό αριθμό ανθρώπων ο οποίος είναι κοντά στο στόχο μας. Είμαστε ήδη λειτουργικοί», είπε ο κ. Gariboldi σημειώνοντας ότι οι προσληφθέντες εργάζονται ήδη σε παγκόσμια project της Pfizer, των οποίων μέλος αποτελεί και το hub της Θεσσαλονίκης. Βέβαια ο κορωνοϊός έχει αλλάξει τα δεδομένα και οι περισσότεροι είναι αναγκασμένοι να εργάζονται εξ΄αποστάσεως, όπως τονίστηκε.

Ο κ. Gariboldi έκανε μάλιστα λόγο για ενθουσιασμό για το νέο Hub, καθώς για 200 θέσεις έχουν ήδη υποβληθεί 3.500 αιτήσεις, το 20% των οποίων αφορά Έλληνες που αυτήν την στιγμή εργάζονται στο εξωτερικό. Επισήμανε εξάλλου ότι το 74% των αιτούντων έχει μεταπτυχιακό τίτλο.

Τι δεξιότητες αναζητά η εταιρία

Σε ότι αφορά τις δεξιότητες τις οποίες έχουν οι υπάλληλοι που έχουν ήδη προσληφθεί ή επιδιώκεται να προσληφθούν αυτές αφορούν την ανάπτυξη και μηχανική λογισμικού, την ευέλικτη προσέγγιση στη διαχείριση έργων, τη μηχανική μάθησης και την τεχνητή νοημοσύνη, την επιχειρησιακή αρχιτεκτονική, την επιστήμη των δεδομένων, την αυτοματοποιήση των διεργασιών, το σχεδιασμό προϊόντων, την αναλυτική κ.ά.

Πρόγραμμα bootcamp

Αναφορά έγινε και στα bootcamp, τα εντατικά προγράμματα εκπαίδευσης, 4 από τα οποία ολοκληρώθηκαν φέτος, αλλά σχεδιάζεται να επαναληφθούν και του χρόνου καθώς όπως επισημάνθηκε αποτελούν πολύ καινοτόμο στρατηγική πρόσληψης ανθρωπίνου δυναμικού, επωφελή τόσο για τους υποψηφίους όσο και για την εταιρεία. Στην ουσία αφορά άτομα από τα πανεπιστήμια. Περίπου, 20-25 άτομα κάθε φορά ακολουθούν κατά μέσο όρο 6 εβδομάδες κατάρτιση με διαλέξεις, εργαστήρια και συνεχή αξιολόγηση. Στο τέλος της διαδικασίας τα πιο ταλαντούχα άτομα επιλέγονται και προσλαμβάνονται.

Κάθε bootcamp προσφέρει μια πλήρη εμπειρία εισαγωγής στο Hub (με διαλέξεις, πρακτικά εργαστήρια, εκπαίδευση, εργασία για project, αξιολόγηση) πάνω στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες υπό τη στενή επίβλεψη και καθοδήγηση ενός μέντορα τεχνολογίας (εξειδικευμένοι επιστήμονες και καθηγητές πανεπιστημίου). Αυτή είναι μια διαδικασία κατάρτισης και πιστοποίησης βάσει έργου, πιστοποιημένη από το Athens Tech College.

Στο τέλος της εκπαίδευσης ο κάθε υποψήφιος παρουσιάζει ένα τεχνολογικό project υπό την επίβλεψη των μεντόρων τεχνολογίας, στους ανώτερους διευθυντές της Pfizer.

Γιατί επιλέχθηκε η Θεσσαλονίκη

Οι λόγοι που οδήγησαν την Pfizer να επιλέξει την Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη για τη δημιουργία του digital hub περιλαμβάνουν τις ισχυρές οικονομικές προοπτικές της χώρας και την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική για την Καινοτομία, το νέο αναδυόμενο περιβάλλον των νεοφυών επιχειρήσεων, τη δυνατότητα για συνεργασία με τεχνολογικά hubs και το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο του πληθυσμού.

Όσον αφορά συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη,  ο κ. Gariboldi αναφέρθηκε στη συγκέντρωση ταλέντων του κλάδου της Πληροφορικής στην πόλη καθώς και στο ρόλο της ως εκπαιδευτικού κέντρου της Ελλάδας και των Βαλκανίων, με 5 μεγάλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου και του μεγαλύτερου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (ΑΠΘ) και τα 9 παγκοσμίου βεληνεκούς ερευνητικά κέντρα.

«Το πολιτικό περιβάλλον είναι ασφαλές. Οι αρχές, η Κυβέρνηση είναι πάρα πολύ υποστηρικτικές, ενώ υπάρχει μία ισχυρή δέσμευση για την ανάπτυξη. Μάλιστα έχει αναπτυχθεί μία Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική για την Καινοτομία, η οποία εστιάζει στην έρευνα, την τεχνολογική ανάπτυξη και την καινοτομία. Πρόσφατα υπογράφηκε στη Θεσσαλονίκη, μία συμφωνία επιστήμης και τεχνολογίας μεταξύ ΗΠΑ και Ελλάδας», σημείωσε ο επικεφαλής του digital hub.

Διαφήμιση