Αρχική Ενέργεια ΔΕΔΔΗΕ: Μετασχηματίζεται ψηφιακά με νέο σύστημα 28 εκατ. ευρώ

ΔΕΔΔΗΕ: Μετασχηματίζεται ψηφιακά με νέο σύστημα 28 εκατ. ευρώ

0
O Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ.Κ. Χατζηδάκης με τον Πρόεδρο του ΔΕΔΔΗΕ κ.Ν.Μπακατσέλο κατά τη διάρκεια της υπογραφής της σύμβασης του έργου από τους (από αριστερά) κ.κ. Λ.Αντωνόπουλο, Διευθυντή ICT ομίλου ΟΤΕ, Α.Μάνο, Διευθύνοντα Σύμβουλο ΔΕΔΔΗΕ και Αλ.Μάνο, Διευθύνοντα Συμβούλου Intrasoft International
Διαφήμιση

Νέο πληροφοριακό σύστημα ύψους 28 εκατομμυρίων ευρώ, εγκαθιστά ο ΔΕΔΔΗ. Γεγονός που αποτελεί στην ουσία την εισαγωγή του στη νέα ψηφιακή εποχή θέτοντας στο επίκεντρο τον πελάτη. Το έργο “Ηρακλής” είναι ένα σύστημα SAP Customer Relationship Management (CRM) και η σχετική σύμβαση υπεγράφη την Τετάρτη, από τον Διευθύνων Σύμβουλο, Αναστάσιο Μάνο με την ένωση εταιριών Ιntrasoft International S.A – OTE A.E στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη.

Με το νέο σύστημα, ο ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να ανταποκρίνεται στο εξής με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε όλα τα αιτήματα των πελατών του (καταναλωτές και πάροχοι) μέσα από την ψηφιοποίηση των εγγράφων. Παράλληλα, οι δυνατότητες του νέου CRM θα αξιοποιηθούν στο μέγιστο με τη σταδιακή ψηφιοποίηση του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Κ. Χατζηδάκης: Το “Ηρακλής” θα συνδυαστεί με τους “έξυπνους” μετρητές

“Το έργο «Ηρακλής» συμβάλλει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ όπως και η ΔΕΗ είχαν μέχρι τώρα την εικόνα δυσκίνητων υπηρεσιών που είχαν μεν αξιοπιστία, αλλά όχι μεγάλες ταχύτητες. ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν. Αυτό αφορά μεταξύ άλλων και στη υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Το επενδυτικό πρόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ για τα επόμενα χρόνια –που θα στηριχθεί και από τη μερική ιδιωτικοποίηση σε ποσοστό 49% που είναι επί θύραις- θα έχει μεγάλη συμβολή προς αυτή την κατεύθυνση. Το έργο «Ηρακλής» θα συνδυαστεί με τους «έξυπνους» μετρητές, οι οποίοι θα είναι το εμβληματικό έργο μετάβασης του ΔΕΔΔΗΕ στην ψηφιακή εποχή και θα επηρεάσουν θετικά την ίδια την καθημερινότητα των πολιτών”, δήλωσε σχετικά ο Κωστής Χατζηδάκης.

Α. Μάνος: Με ταχείς ρυθμούς η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ

Η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει και εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς. Η ολοκλήρωσή της είναι καθοριστικής σημασίας για το μέλλον της ελληνικής ενεργειακής αγοράς και είναι απαραίτητη για την επίτευξη όλων των εθνικών ενεργειακών μας στόχων. Κρίσιμα έργα όπως ο “Ηρακλής” καθοδηγούν την ανάπτυξη του ΔΕΔΔΗΕ και είναι καταλυτικής σημασίας για τον εκσυγχρονισμό του αλλάζοντας δραστικά τον τρόπο εξυπηρέτησης όλων των πελατών του. Για να υποδεχθούμε και να αξιοποιήσουμε τους έξυπνους μετρητές, έργα όπως το σημερινό είναι απαραίτητα,  καθώς θα υποστηρίζουν τη λειτουργία αλλά κυρίως  τις προηγμένες δυνατότητές τους”, αναφέρει ο δ/νων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ.

Μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη

  • Περιορισμός του αριθμού των βλαβών στο Δίκτυο αλλά και της διάρκειάς τους (Enterprise Asset Management module). Τα συνεργεία θα επιχειρούν ταχύτερα και ακριβέστερα στην αποκατάσταση των βλαβών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της όχλησης των καταναλωτών ή/και των επιχειρήσεων (Workforce Management module).
  • Όλοι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν το ενεργειακό τους προφίλ -μέσω του έξυπνου μετρητή τους- και να διαχειρίζονται τη γνώση αυτή προς όφελός τους αλλά και προς όφελος της κοινότητας. Οι δε πάροχοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση άμεσα σε ενεργειακά δεδομένα για τον καλύτερο επιχειρησιακό προγραμματισμό τους και διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής (Metering και Energy Data Management module).
  • Το αντικοινωνικό φαινόμενο της ρευματοκλοπής θα περιοριστεί σημαντικά, με θετικό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων αλλά και των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας.

Να σημειωθεί τέλος ότι με την υλοποίηση του νέου συστήματος που θα έχει ολοκληρωθεί και τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε διάστημα 28 μηνών, ο ΔΕΔΔΗΕ κινείται στην κατεύθυνση του Strategic Energy Technology (SET) Plan της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο στο πλαίσιο της μετάβασης της ενεργειακής αγοράς, ενθαρρύνει τον καταναλωτή – παρέχοντάς του πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα δεδομένα με διαφανή, φιλικό και ασφαλή τρόπο – να αλλάξει και να προσαρμόσει την ενεργειακή συμπεριφορά του, μεγιστοποιώντας τα οφέλη για τον ίδιο αλλά και το περιβάλλον.

Διαφήμιση