Αρχική Επιλεγμένα Μάθε να αναπνέεις σωστά και ενίσχυσε την υγεία σου

Μάθε να αναπνέεις σωστά και ενίσχυσε την υγεία σου

0
αναπνοή
Διαφήμιση

Η αναπνοή είναι ζωτικής σημασίας για τον οργανισμό μας. Ο σωστός τρόπος αναπνοής μπορεί να βελτιώσει τόσο τη στάση του σώματος μας όσο και την υγεία μας. Μάθετε να αναπνέετε σωστά και απολαύστε όλα τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει αυτό στον οργανισμό σας.

Ο τρόπος που αναπνέουμε μπορεί να επηρεάσει ολόκληρο το σώμα μας, βοηθώντας στη ρύθμιση σημαντικών λειτουργιών όπως ο καρδιακός ρυθμός και η αρτηριακή πίεση, σύμφωνα με το vita.gr. Μπορεί επίσης να ενισχύσει τη σωστή μηχανική του σώματος, ασκώντας λιγότερη πίεση στο σώμα μας καθώς κινούμαστε. Η βαθιά αναπνοή ονομάζεται επίσης κοιλιακή ή διαφραγματική αναπνοή. Περιλαμβάνει την εισπνοή αργά και βαθιά μέσω της μύτης, αναγκάζοντας τους πνεύμονες να γεμίσουν με αέρα καθώς η κοιλιά επεκτείνεται. Αυτός ο τύπος αναπνοής σχετίζεται με πολλά οφέλη για την υγεία, από τη μείωση του στρες έως τη μείωση της αρτηριακής πίεσης ενώ οι βαθιές ανάσες φαίνεται να αποτελούν το κομβικό στοιχείο για την ψυχραιμία μας.

Ενώ αυτά τα οφέλη είναι ευρέως γνωστά, ο πολυάσχολος ρυθμός της καθημερινότητας και τα καθιστικά εργασιακά περιβάλλοντα μας «οδηγούν» στις ταχύτατες, ρηχές αναπνοές, που με την πάροδο του χρόνου αποδυναμώνουν τη δύναμη των αναπνευστικών μας μυών. Αυτές οι ρηχές αναπνοές μπορεί επίσης να δημιουργήσουν ένταση στο ανώτερο μέρος του σώματος, γεγονός που μπορεί να μεταβάλλει την στάση μας και να υπονομεύσει τελικά την υγεία του οργανισμού μας.

Μαθαίνοντας να αναπνέουμε

Ένα αργό, σταθερό μοτίβο αναπνοής ενισχύει τη σταθερότητα του κορμού, ενισχύει την ανοχή σε ασκήσεις υψηλής έντασης, μειώνει τον κίνδυνο μυϊκής κόπωσης όπως και του τραυματισμού. Στόχος μας θα ήταν καλό να γίνουν οι ισορροπημένες αναπνοές. Ένας καλός τρόπος για να εξασκήσουμε την ισορροπημένη αναπνοή είναι να κάνουμε μια βαθιά εισπνοή, να μετρήσουμε μέχρι το τέσσερα και, στη συνέχεια, να απελευθερώσουμε μια βαθιά εκπνοή στον ίδιο αριθμό.

Εάν δεν είμαστε βέβαιοι για τις αναπνοές μας, μπορούμε να τοποθετήσουμε την παλάμη μας στην κοιλιά μας κάτω από το θώρακα και να εκπνεύσουμε. Παίρνουμε μια βαθιά ανάσα και ακολουθούμε την κίνηση του χεριού μας. Εάν το χέρι μας κινείται καθώς η κοιλιά μας επεκτείνεται, αναπνέουμε σωστά. Εάν το χέρι μας κινείται μόνο ελαφρώς αλλά οι ώμοι μας ανυψώνονται, καλό θα ήταν να εξασκηθούμε σε ασκήσεις αναπνοής για να ενδυναμώσουμε τους μυς μας.

μάθημα αναπνοής

Πώς η στάση και η αναπνοή επηρεάζουν την κίνηση

Η αναπνοή από το στήθος μας βασίζεται σε δευτερεύοντες μυς γύρω από το λαιμό και το οστό της κλείδας αντί για το διάφραγμα σας. Όταν αυτό το μοτίβο αναπνοής συνοδεύεται από κακή στάση του σώματος, πολλοί μυς στο ανώτερο μέρος του σώματός μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά. Όσο περισσότερο καθόμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, τόσο λιγότερο το σώμα μας μπορεί να καταπολεμήσει τις δυνάμεις της βαρύτητας και να διατηρήσει έναν ισχυρό, σταθερό πυρήνα.

Ταυτόχρονα οι σφιχτοί βοηθητικοί μυς γύρω από το στήθος προκαλούν την στρογγυλεμένη στάση των ώμων και του κεφαλιού προς τα εμπρός, αποδυναμώνοντας τους μυς της πλάτης που βοηθούν στη διατήρηση μιας όρθιας στάσης. Επιστημονικά δεδομένα μάλιστα, αναφέρουν ότι τα άτομα που αντιμετωπίζουν διαρκή πόνο στον αυχένα μέτριας έως και υψηλής έντασης ή δύσκαμπτους μυς στην περιοχή του λαιμού φαίνεται ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους πνεύμονες και το αναπνευστικό σύστημα στην πλήρη χωρητικότητά τους.

Πηγή: vita.gr 

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here