Αρχική Ειδήσεις Σ. Λαβρόφ: “Κυρίαρχο δικαίωμα κάθε κράτους τα 12 ναυτικά μίλια”

Σ. Λαβρόφ: “Κυρίαρχο δικαίωμα κάθε κράτους τα 12 ναυτικά μίλια”

0
ORUC
Διαφήμιση

O πόλεμος των ΝAVTEX από την Τουρκία στην χώρα μας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Και η Ρωσία για άλλη μία φορά επιβεβαιώνει την θέση της χώρας μας.

Αυτή την φορά δια στόματος του υπουργού Εξωτερικών της Σεργκέι Λαβρόφ. Που σήμερα Τετάρτη 26 Οκτωβρίου φτάνει στην Αθήνα.

Ο Σεργκέι Λαβρόφ, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ κάνει ρητή αναφορά στη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας. Επιβεβαιώνοντας την θέση της Ελλάδας.

“Όταν προκύπτει ζήτημα οριοθέτησης της αιγιαλίτιδας ζώνης μεταξύ όμορων χωρών, αυτό πρέπει να επιλύεται σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο“.

Αυτό τονίζει με σαφήνεια, σε συνέντευξή του αφορμή τη σημερινή επίσκεψη του στην Αθήνα.

Σχετικά με την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας, ο Σεργκέι Λαβρόφ διαμηνύει ότι η θέση της Ρωσίας -η οποία υπέγραψε τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982- βασίζεται στους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου.

Που περιλαμβάνονται σε αυτή τη συνθήκη. Και σημειώνει πως το άρθρο 3 της Σύμβασης προβλέπει ότι κάθε κράτος έχει το κυρίαρχο δικαίωμα να καθορίσει το εύρος των χωρικών υδάτων του έως τα 12 ναυτικά μίλια.

Οι επαφές Σεργκέι Λαβρόφ στην Αθήνα

Ο Ρώσος επικεφαλής του υπουργείου Εξωτερικών, θα έχει συνομιλίες με τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Δένδια.

Θα γίνει δεκτός από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Και θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.

Κατά την διάρκεια των επαφών με την ελληνική ηγεσία, προβλέπεται να συζητηθούν οι τρόποι ενεργοποίησης του πολιτικού διαλόγου. Καθώς και η εμβάθυνση της διμερούς οικονομικής συνεργασίας, η ανάπτυξη των πολιτιστικό-ανθρωπιστικών σχέσεων.

Επίσης προβλέπεται να υπάρξει ανταλλαγή απόψεων σε διεθνή και περιφερειακά θέματα, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης στην Ανατολική Μεσόγειο και στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, στα Βαλκάνια και στον Καύκασο.

Διαφήμιση