O Covid-19, έχει αλλάξει τα πάντα στα ταξίδια. Και έχει φέρει τα “πάνω κάτω”, ιδιαίτερα στις αερομεταφορές. Οι αλλαγές έχουν επηρεάσει και τους χώρους στο αεροδρόμιο.
Όπως και σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης, το Schiphol του Άμστερνταμ. Πρόσφατα εγκατέστησε 20 νέα σημεία ανέπαφης αποβίβασης αποσκευών στο terminal 1.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν ανέπαφα check in και να αφήσουν τις αποσκευές τους. Μέχρι στιγμής χρήση της υπηρεσίας μπορούν να κάνουν οι επιβάτες εννιά αεροπορικών εταιρειών.
Εκτός από τα σημεία παράδοσης αποσκευών, αυτή η περιοχή στο αεροδρόμιο, διαθέτει επίσης περίπτερα check-in σελφ σέρβις.
Πώς λειτουργεί
Οι ταξιδιώτες αφού λάβουν την κάρτα επιβίβασης τους, την σαρώνουν σε ένα από τα κιόσκια. Εκτυπώνεται η ετικέτα αποσκευών. Και ο επιβάτης την βάζει στη βαλίτσα του.
Στην συνέχεια πηγαίνει σε ένα από τα σημεία αποβίβασης αποσκευών. Και κάνει check in στις αποσκευές του σε λιγότερο από ένα λεπτό.
Contactless self-service check-in and baggage drop? You can now find 20 new baggage drop-off points in departure hall 1. https://t.co/ZwsmHBbKdS
— Schiphol (@Schiphol) October 7, 2020
“Λαμβάνοντας υπόψη το Covid-19, αυτή η νέα υπηρεσία είναι επωφελής τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για το προσωπικό.
Ο λόγος είναι ότι εξαλείφει ένα σημείο επαφής, τονίζει η Μίριαν Χοέστρα βαν ντα Ντριν, Διευθύντρια Επιχειρήσεων Αεροδρομίου στο Royal Schiphol Group.
Αντιπροσωπεύει επίσης πρόοδο όσον αφορά την αξιοποίηση του χώρου που έχουμε. Μια μεγάλη περιοχή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους 24/7 για πολύ πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση”.