Αρχική Ευζωία Σε διεθνείς αγορές στοχεύει η νέα καμπάνια ΕΟΤ και Mastercard

Σε διεθνείς αγορές στοχεύει η νέα καμπάνια ΕΟΤ και Mastercard

0
Print
Διαφήμιση

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard, δημιουργούν τη δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου. Και έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.

Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard.
Που μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών για τις ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα.

Μέσα από εκεί οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα. Και για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών και προνομίων για κατόχους καρτών Mastercard. Τόσο για τη μετακίνηση όσο και τη διαμονή τους.

Οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, “Priceless Cities”. Ώστε να μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard. Και ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας.

Για την επιτυχημένη επικοινωνία της η καμπάνια είναι στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.

Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. Για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια. Όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.

“Στρατηγική συνεργασία, που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές”

“Ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως, τόνισε ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ.

Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Επανερχόμαστε ακόμα πιο δυναμικά και πιο στοχευμένα.

Η διεθνής καμπάνια προβολής της χώρας μας είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Γι΄ αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς «παίκτες» της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στην χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν”.

“Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεχή ανάπτυξη της συνεργασίας μας με τον EOT, επισημαίνει η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Μέσω αυτής, στηρίζουμε με συνέπεια και συνέχεια έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Η νέα καμπάνια σκοπεύει να αναβαθμίσει το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Μέσα από την προσέλκυση νέων κοινών, αλλά και την προσφορά ανεκτίμητων εμπειριών στους επισκέπτες της Ελλάδας. Αναδεικνύοντας την ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό”.

Διαφήμιση