Αρχική Περιβάλλον Απαγόρευση σε διαφημίσεις μεγάλων οχημάτων, ζητούν περιβαλλοντικές οργανώσεις σε Βρετανία

Απαγόρευση σε διαφημίσεις μεγάλων οχημάτων, ζητούν περιβαλλοντικές οργανώσεις σε Βρετανία

0
αυτοκίνητο
Διαφήμιση

Φρένο στις διαφημίσεις οχημάτων τύπου SUV, βάζει το Ηνωμένο Βασίλειο. O λόγος;
Ότι εκπέμπουν περισσότερα αέρια θερμοκηπίου από άλλα αυτοκίνητα. Και η διαφήμιση τους πρέπει να απαγορευθεί, για να επιτύχει η χώρα τους κλιματικούς στόχους.

Η μεγάλη αύξηση του αριθμού των SUV στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αιτία αύξησης των παγκόσμιων εκπομπών από το 2010, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας.

Η έκθεση από το πράσινο think tank New Weather Institute και την ΜΚΟ Possible αναφέρει ότι η τάση προς τα μεγάλα αυτοκίνητα ενισχύεται από την επιθετική διαφήμιση.

Μάλιστα το New Weather Institute ξεκίνησε την εκστρατεία «Badvertising». Που απαιτεί άμεσο τερματισμό της διαφήμισης των νέων “βρώμικων” αυτοκινήτων που πωλούνται.

Φοβούνται ότι η παγκόσμια τάση των ταχέως αυξανόμενων πωλήσεων μεγαλύτερων και πιο ρυπογόνων SUV θέτει σε κίνδυνο τους κλιματικούς στόχους.

Εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσαν ότι τα σύγχρονα SUV είναι τα καθαρότερα στην ιστορία. Αφού μπορούν να λειτουργούν και με μπαταρίες.

Αλλά σύμφωνα με την έκθεση “οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν θα λύσουν όλα τα προβλήματα με τα SUV.

Μολύνουν τον αέρα μέσω σωματιδίων με τα φρένα και τα ελαστικά τους. Και καταναλώνουν πόρους που εκπέμπουν άνθρακα για να κάνουν τις βαριές μπαταρίες τους”.

Σύμφωνα με την έκθεση, θα πρέπει να απαγορευθεί η διαφήμιση αυτοκινήτων με μέσες εκπομπές άνω των 160g CO2 / km και μήκους άνω των 4,8m.

Διαφήμιση