Αρχική Επιλεγμένα 5′ Διαλογισμού με 5+1 απλά βήματα από την Ino Cohen

5′ Διαλογισμού με 5+1 απλά βήματα από την Ino Cohen

0
διαλογισμού IMG 0809

Όλοι και όλες μπορούμε να το κάνουμε και με απλό τρόπο. Είναι μια απολύτως φυσιολογική κατάσταση.

Αρκεί να έχουμε τη διάθεση να αφιερώσουμε 5, ναι πέντε, λεπτά από τη μέρα μας. Και καλύτερα το πρωί.

Δεν ήμουνα το ιδανικό άτομο για διαλογισμό. Το μυαλό μου τρέχει ασταμάτητα από το ένα θέμα στο άλλο. Ήμουνα διαρκώς σε εγρήγορση, σε ένα διαρκές άγχος. Όμως είπα να το δοκιμάσω. Και ναι, τα κατάφερα.

Σας δίνω τώρα τα δικά μου απλά βήματα, αν θέλετε να το δοκιμάσετε.

Κουβερτάκι πλεγμένο από μένα.
  1. Εντοπίστε ένα χώρο στο σπίτι σας όπου μπορείτε να χαλαρώσετε ήρεμα, χωρίς εξωτερικές παρεμβολές. Διαμορφώστε αυτόν τον χώρο ως εξής:
    • Φτιάξτε ένα αναπαυτικό κάθισμα. Εγώ έχω μαξιλάρια και ένα πλεχτό κουβερτάκι.
    • Βάλτε ένα κερί και σπίρτα/αναπτήρα σε ένα ασφαλές μέρος.
    • Βάλτε αρωματικά στικς, αν σας αρέσει η μυρωδιά τους. Βοηθάνε.
  2. Έχω δημιουργήσει ένα κανάλι στο YouTube όπου έχω επιλέξει μία σειρά από απλούς διαλογισμούς, με καθοδήγηση. Μπορείτε να διαλέξετε όποιον σας ταιριάζει. Ή από οπουδήποτε αλλού.
    • Εγώ για αρχή σας συνιστώ τον Deepak Chopra.
    • Αν δεν έχετε εμπειρία διαλογισμού, καλύτερα να μην αρχίσετε με το διαλογισμό της Tina Turner που όμως είναι υπέροχος για όσους ασχολούνται. Το ίδιο και για το Om. Θέλουν ψάξιμο πριν τους κάνετε.
    • Αν περνάτε περίοδο άγχους και πίεσης, ακούστε την Chel Hamilton. Κάνει καλό σε κουρασμένα στελέχη.
    • Συνιστώ το video που θα διαλέξετε να έχει διάρκεια 5-6 λεπτά. Όχι πάνω από 10.
  3. Βάλτε το ξυνπητήρι σας 10 λεπτά νωρίτερα.
  4. Με το που σηκωθείτε, μετά την τουαλέτα, έτσι όπως είστε με τις πυτζάμες ή το νυχτικό ή ότι ‘ναι, πηγαίνετε στο χώρο που έχετε προετοιμάσει.
    • Καθίστε αναπαυτικά.
    • Βάλτε να παίζει το video που διαλέξατε.
  5. Αν κατά τη διάρκεια του διαλογισμού σκεφτείτε άσχετα, όπως πχ αν έχετε βάλει θερμοσίφωνα, μην ανησυχείτε. Συμβαίνει σε όλους, ακόμα και στον Δαλάι Λάμα (λέμε τώρα…). Απλώς επαναφέρετε τη σκέψη σας στο παρόν, δηλαδή στη συγκεκριμένη στιγμή και σε αυτό που ακούτε.
    • Γι’ αυτό βοηθάει ο καθοδηγούμενος διαλογισμός, όπου κάποιος/α σας δίνει οδηγίες.
  6. Μόλις τελειώσει, δηλαδή περάσουν τα 5-10 λεπτά, σηκωθείτε, σβήστε το κερί (καλύτερα με κηροσβέστη ή ένα μικρό ποτηράκι) και ξεκινήστε τη μέρα σας.
Για να αρχίσετε να καταλαβαίνετε τα θετικά αποτελέσματα του διαλογισμού, συνιστώ να κάνετε αυτή την πρακτική κάθε μέρα, για μία εβδομάδα.

Αν σας πάει συνεχίστε.

 

Πηγή: survivalbox.gr

Αρθρογράφος: Ino Cohen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here