Αρχική Ευζωία EOT και AEGEAN λανσάρουν διεθνή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό (βίντεο)

EOT και AEGEAN λανσάρουν διεθνή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό (βίντεο)

0
Greece. More than a destination

Ο ΕΟΤ και η AEGEAN παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Με τον τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός»).

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών. Σε μια πολύ ιδιαίτερη περίοδο και με το βλέμμα πια στραμμένο στο 2021.

Η μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα».

Αυτό προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ. Και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού.

Μέσα σε 42’ δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς. Τα συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες από τις ομορφιές του τόπου. Ελευθερία. Ευφορία. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Ελλάδα.

«Ο ΕΟΤ συνεχίζει και ενισχύει την στρατηγική συνεργασία του με την AEGEAN. Με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αυτό επισημαίνει ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κος. Δημήτρης Φραγκάκης.

Η καμπάνια που τρέχει ήδη είναι εξαιρετικά στοχευμένη. Και καλά μελετημένη και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς επανεκκίνησης του τουρισμού μας.

Ειδικά αυτή την περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντική για τον ΕΟΤ η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες. Καθώς κεντρικός στόχος μας είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ξένων επισκεπτών στη χώρα.

Η συνεργασία μας με την AEGEAN θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σε πολλά επίπεδα.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα στελέχη του ΕΟΤ αλλά και της AEGEAN. Που δούλεψαν σκληρά για να φέρουν σε πέρας την καμπάνια υπό δύσκολες συνθήκες. Και να τους ευχαριστήσω για το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN κ. Μαρίνα Βάλβη ανέφερε πως «σε μια περίοδο που η ανάγκη για προβολή της χώρας μας είναι ζωτικής σημασίας, η στρατηγική συνεργασία της AEGEAN με τον ΕΟΤ είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ.

Κι αυτό γιατί ιδιαίτερα τώρα. Η δυναμική των συνεργιών είναι αυτή που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε η χώρα μας να αποτελέσει την πιο ελκυστική επιλογή προορισμού.

Η καμπάνια που σχεδιάσαμε από κοινού με τον ΕΟΤ, βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί.

Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία.

Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία. Και το συναίσθημα ξεκινάει από την πτήση με την AEGEAN, την πρώτη επαφή με την Ελλάδα».

Η καμπάνια

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή, δυναμική και τεχνικά απαιτητική διαφημιστική εκστρατεία. Καθώς δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις αγορές. Αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό.

Σε καθημερινή βάση, τα επιδημιολογικά δεδομένα των χωρών ενδιαφέροντος αντιπαραβάλλονται με τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού. Καθορίζοντας το ιδανικό «countrymix» (μείγμα χωρών) για την αποτελεσματική προώθηση στις αγορές στόχευσης.

Οι χώρες στόχευσης της καμπάνιας

Η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία. Και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες.

Θα προβάλλεται με στοχευμένες ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube.

Καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας. Αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή socialmedia που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here