Αρχική Επιλεγμένα Εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

0
OSY 1 1300x650

Η ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων, η αναδιάρθρωση των δρομολογίων και η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας του ΟΑΣΑ, αποτελούν άμεσες προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Αχ. Καραμανλής σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN.

“Δραματική” κατάσταση

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ4

Σύμφωνα με τον υπουργό, η κατάσταση που παρέλαβε η κυβέρνηση στις αστικές συγκοινωνίες ήταν δραματική και σήμερα «γίνεται διαχείριση κρίσης». Εξήγησε ότι το 70% των δρομολογίων είχαν μέχρι πρόσφατα συχνότητα από 20 λεπτά και πάνω, πράγμα που επέβαλε “μια αναδιάρθρωση κι έναν εξορθολογισμό των δρομολογίων” για να συμμαζευτεί η κατάσταση και να γίνουν συχνότερα τα δρομολόγια.

700 νέα λεωφορεία χαμηλών ρύπων

Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι το 2023 Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα χρειάζονται 700 λεωφορεία γι’ αυτό και πρέπει να «γίνει σπριντ για την προμήθεια αυτή».

«Τουλάχιστον το 1/3 από τα λεωφορεία πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητα και τα υπόλοιπα με χαμηλούς ρύπους», σημείωσε, ενώ ανέφερε ότι αυτό έχει άμεση σχέση και με το περιβάλλον, αλλά και με την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών. «Θα δώσουμε ώθηση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για του παλαιού τύπου απόσυρση, η οποία έχει δημοσιονομικό αποτύπωμα» είπε χαρακτηριστικά.

Κίνητρα

Ο κ. Καραμανλής συμπλήρωσε ότι θα δοθούν κίνητρα για να μην έρχονται στην Ελλάδα τα λεγόμενα «σαπάκια», με τα γυρισμένα χιλιόμετρα, αλλά αυτοκίνητα πενταετίας. «Αυτό θα γίνει με τη μείωση των δασμών -αφού τώρα είναι απαγορευτικό το κόστος εισαγωγής- ώστε να κυκλοφορούν αυτοκίνητα Euro5 και Euro6″.

 

Διαβάστε επίσης:  Οι προτάσεις της ΚΕΔΕ για πιο πράσινες πόλεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here