Αρχική Επιλεγμένα Προτάσεις για βελτίωση/επέκταση της Αττικής Οδού και αλλαγή του Δακτυλίου

Προτάσεις για βελτίωση/επέκταση της Αττικής Οδού και αλλαγή του Δακτυλίου

0
Αττική Οδός

Την ανάγκη βελτιώσεων επί της Αττικής Οδού, τόσο εντός των ορίων του έργου παραχώρησης όσο και στις προσβάσεις που οδηγούν στον αυτοκινητόδρομο, επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών Α.Ε. -της εταιρείας λειτουργίας της Αττικής Οδού- Βασίλης Χαλκιάς στην εσπερίδα του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) με θέμα «Αστικές Μεταφορές στην Αττική: Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές».

Προτάσεις εντός της Αττικής Οδού

  • Νέα ράμπα εξόδου στον Α/Κ Μεταμόρφωσης,
  • Αναβάθμιση από 3 λωρίδες σε 4 του Κεντρικού Τμήματος,
  • Ανισόπεδες αναστροφές σε Α/Κ Λεονταρίου και Παλλήνης

Προσβάσεις/συμπληρώσεις

  • Επέκταση Λ. Κύμης
  • Σύνδεση με κέντρο Αθήνας (Ούλωφ Πάλμε)
  • Σύνδεση με Πετρούπολη
  • Σύνδεση με Ραφήνα και Β. Πύλη αεροδρομίου
  • Σύνδεση με Ελληνικό μέσω σήραγγας Υμηττού.

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του metaforespress.gr, τα παραπάνω έργα αποτελούν από λειτουργική άποψη ένα ενιαίο δίκτυο με την Αττική Οδό και επιτυγχάνουν τη βελτιστοποίηση στην διαχείριση της κυκλοφορίας και τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Εναλλακτικός Δακτύλιος

δακτυλιος

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο κ. Χαλκιάς πρότεινε την εξεύρεση εναλλακτικής πρότασης για τον Δακτύλιο στο κέντρο της Αθήνας, καθώς τόσο το υφιστάμενος Δακτύλιος όσο και ο «Πράσινος Δακτύλιος» αποτελούν συστήματα ξεπερασμένα.

Ως λύση μάλιστα πρότεινε η κίνηση οχημάτων εντός του Δακτυλίου –για ημέρα που δεν επιτρέπεται με το παρόν σύστημα- να γίνεται μέσω την πληρωμή αντιτίμου.

Νέα έργα υποδομής

Συνοψίζοντας, αναφέρθηκε στην ανάγκη για νέα έργα υποδομής για τη βελτίωση της κινητικότητας και της διασύνδεσης των λιμανιών, του αεροδρομίου κ.λπ. στο λεκανοπέδιο, καθώς και για την αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Αττική.

Όσο για τα διόδια, ο κ. Χαλκιάς υποστήριξε ότι συνιστούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για την ανάπτυξη νέων έργων (user pays principle), ενώ παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα περιορισμού της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε βασικούς οδικούς άξονες (congestion pricing).

Τέλος τέθηκε υπέρ της χρήσης διαθέσιμων χώρων εγκατάστασης υποστήριξης (ΧΕΥ) για park-and-ride και των εναλλακτικών μορφών χρέωσης Δακτυλίου με ταυτόχρονη ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ κατέστησε σαφές ότι θα πρέπει να συγκροτηθεί ένας ενιαίος φορέας Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των μεταφορών για την Αττική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here