Αρχική Ενέργεια Η ZeniΘ χορηγός στον 14ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος»

Η ZeniΘ χορηγός στον 14ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος»

0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
zenith image 2 0

Η ZeniΘ στήριξε ως κύριος χορηγός τον 14ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος», που ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 14 Απριλίου, σε ένα εορταστικό κλίμα, με περισσότερους από 20.000 δρομείς.

Η κορυφαία ενέργεια της  ZeniΘ και ο ενθουσιασμός του κοινού χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία σε όλους όσους συμμετείχαν στη μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού της Βόρειας Ελλάδας.

Η ZeniΘ βρέθηκε δίπλα στους αθλητές και συμμετέχοντες της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης, στηρίζοντας έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό και τιμώντας τις ρίζες της, την πόλη της  Θεσσαλονίκης, όπου από το 2000 μέχρι και σήμερα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

zenith image 1 0

Το μήνυμα

Συνολικά 20.000 δρομείς (18.014 εγγεγραμμένοι συνολικά, με 2.000 παιδιά στον Δρόμο 1.000μ. Μαθητών Δημοτικών Σχολείων), μαζί με τους θεατές που βρέθηκαν στην παραλία της Θεσσαλονίκης για να τους εμψυχώσουν, έστειλαν μήνυμα άθλησης, χαράς και υγείας, μέσα από ένα θεσμό που είναι αφιερωμένος στον Στέλιο Κυριακίδη που, εκτός από αθλητική διάσταση, διαθέτει επίσης κοινωνικό, πολιτιστικό, περιβαλλοντικό, τουριστικό και ιστορικό χαρακτήρα, αφού από το 2006 ενώνει την Πέλλα με τη Θεσσαλονίκη και δικαιώνει με τον καλύτερο τρόπο το βαρύ όνομα που φέρει.

Στη φετινή διοργάνωση εκπροσωπήθηκαν δρομείς από πέντε ηπείρους και 51 χώρες, προερχόμενοι ακόμα και από μακρινά μέρη όπως η Ζιμπάμπουε, η Κινεζική Ταϊπέι, οι Μπαχάμες και το Ουζμπεκιστάν.

Παράλληλα με τη διεξαγωγή του αγώνα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν  για τις καινοτόμες υπηρεσίες και τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος που προσφέρει η εταιρεία πανελλαδικά, ενώ όσοι επισκέφθηκαν το booth της ZeniΘ στο Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σ’ ένα διασκεδαστικό activation και να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό με δώρο 8 μήνες δωρεάν ρεύμα από τη ZeniΘ!

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος»

Ο 14ος Διεθνής Μαραθώνιος ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ο οποίος είναι αφιερωμένος στον Έλληνα Μαραθωνοδρόμο Στέλιο Κυριακίδη, διοργανώθηκε από τον ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, τελώντας υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, καθώς και υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τους Δήμους Θεσσαλονίκης, Πέλλας, Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Χαλκηδόνας, Δέλτα και Κορδελιού – Ευόσμου, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων.

zenith image 3 0

Σχετικά με την ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την  υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Διαβάστε επίσης:  Παρατείνεται ο διαγωνισμός ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης – Αττικής

Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετείχε από το 2000- 7/2017 η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατείχαν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος. Από τις 20/07/2017, η ΕΝΙ αποτελεί τον μοναδικό μέτοχο της εταιρείας.

Στο site της ZeniΘ, www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα καινοτόμα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (FacebookLinkedinInstagram  και  Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here