Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Ο ελληνικός οίνος… επελαύνει στην πΓΔΜ

Ο ελληνικός οίνος… επελαύνει στην πΓΔΜ

0
εκθεση οινου

Καθώς οι διαδικασίες για την επίλυση του Σκοπιανού προχωρούν, ιδιαίτερη απήχηση είχε το «Greek Wine Festival», που έγινε πρόσφατα στο Σκόπια κι έδειξε ότι υπάρχει καταναλωτικό ενδιαφέρον για τον ελληνικό οίνο στη γειτονική χώρα.

Το φεστιβάλ οργανώθηκε από τους υπηρετούντες εκεί Έλληνες διπλωμάτες με σκοπό  την παρουσίαση του ελληνικού οίνου στο καταναλωτικό κοινό της πΓΔΜ, στους επαγγελματίες του οίνου, καθώς και τους εκπροσώπους του κλάδου φιλοξενίας και εστίασης (κλάδος HoReCa). Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των προωθητικών δράσεων υπό τον τίτλο “WINDOW TO GREECE”.

Στο Greek Wine Festival παρουσιάστηκαν περισσότερες από 55 ετικέτες οίνων (συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων αποσταγμάτων) των ελληνικών οινοποιείων: Κατώγι Αβέρωφ, Κεχρής, Μπουτάρης, (KΥΡ-ΓΙΑΝΝΗΣ), Πόρτο Καρράς, Κτήμα Πιερία Ερατεινή, Blink Wines, Τσάνταλης, Γεροβασιλείου και  Μελισσινός.

Παράλληλα με την εκδήλωση γευσιγνωσίας, παρουσιάσθηκαν ελληνικά προϊόντα τροφίμων (ελληνικά τυριά), καθώς και προϊόντα κρέατος (κοτόπουλου), τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως πρώτη υλη για τη δημιουργία ελληνικών εδεσμάτων που προσφέρθηκαν στους επισκέπτες της εκδήλωσης.

Η συμμετοχή στην εκδήλωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς παρευρέθησαν σχεδόν 300 προσκεκλημένοι. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος της Πγδμ Jani Makraduli, οι Πρέσβεις των ΗΠΑ, της Ρωσίας, της Ιαπωνίας, της Βουλγαρίας, της Ελβετίας, της Σουηδίας, της Σερβίας και της εκεί Αντιπροσωπείας του ΟΑΣΕ. Επίσης συμμετείχε «στοχευμένο» καταναλωτικό κοινό και επαγγελματίες του οίνου, εκπρόσωποι τοπικών εταιρειών εισαγωγής, διανομής και εμπορίας οίνων και αλκοολούχων ποτών και του κλάδου HoReCa.  Μεταξύ των καλεσμένων ήταν δημοσιογράφοι, στελέχη της δημόσιας διοίκησης και των παραγωγικών Υπουργείων, καθώς και εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και διπλωματικής κοινότητας της πΓΔΜ και άλλοι «primium» καταναλωτές.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι εκπρόσωποι των οινοποιείων είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές επαφές.

elliniko krasi 450x270Από την ενθουσιώδη συμμετοχή διαπιστώθηκε ότι υπάρχει καταναλωτικό ενδιαφέρον για τον ελληνικό οίνο, ο οποίος είναι διαφοροποιημένος στα επιμέρους χαρακτηριστικά (πιο «fresh» και «elegant») από τον εντόπιο, σύμφωνα με τους οινολόγους  που δοκίμασαν τα κρασιά, γεγονός που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού οίνου στη σκοπιανή αγορά.

 

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here