Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Προοπτικές τόνωσης των ελληνικών εξαγωγών

Προοπτικές τόνωσης των ελληνικών εξαγωγών

0
Διαφήμιση

Θετικά διαβάζουν διπλωματικοί κύκλοι, αρμόδιοι να παρακολουθούν το θέμα, προσπάθειες τόνωσης των εξαγωγών συγκεκριμένων κλάδων ελληνικών προϊόντων.

Όπως σημειώνουν, το τελευταίο διάστημα καταγράφεται έντονη δραστηριότητα προώθησης και προβολής του ελληνικού ελαιολάδου στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, από τους φορείς ΣΕΒΙΤΕΛ ΑΜΚΕΠΕ και ΕΚΕΠΕ.

Προσθέτουν ότι αυτή η δραστηριότητα δημιουργεί μεγάλες προοπτικές, και ότι τόσο η επισκεψιμότητα των περιπτέρων όσο και το ενδιαφέρον των συζητήσεων, αφήνουν βάσιμες ελπίδες για την βελτίωση της αναγνωσιμότητας και διείσδυσης επώνυμων ελληνικών ελαιολάδων.

Οι εκθέσεις που ήδη έχουν υλοποιηθεί είναι:

— SIAL CANADA, Τορόντο, 2-4 Μαΐου 2017 στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος «GREAT EXTRA VIRGIN OLIVE OIL» και

— SIAL CHINA, Σανγκάη, 17-19 Μαΐου 2017 στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος «GREAT LIQUID GOLD».

Μεταξύ των προσεχών δράσεων προγραμματίζεται η συμμετοχή στις εξίσου σημαντικές διεθνείς εκθέσεις:

— SUMMER FANCY FOOD SHOW, Νέα Υόρκη, 25-27 Ιουνίου 2017 και

— FINE FOOD AUSTRALIA, Σίδνεϊ, 11-14 Σεπτεμβρίου 2017

Ταυτόχρονα, προσθέτουν ότι ο φετινός Ιούνιος, τρίτος κατά σειρά, στην Αυστραλία είχε ελληνικό χρώμα αλλά και άρωμα ελληνικού οίνου.

Με αφετηρία το Σίδνεϊ, άρχισε την Τετάρτη 7/6 ένας κύκλος πυκνών εκδηλώσεων προβολής του ελληνικού κρασιού, ο οποίος θα ολοκληρωθεί στις 26/6, με ενδιάμεσους σταθμούς την Αδελαϊδα και τη Μελβούρνη.

Κάποιες από τις εκδηλώσεις συνδιοργανώνονται από την Ελληνική Πρεσβεία και το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Σίδνεϋ.

Διπλωματικές υπηρεσίες εκτιμούν ότι το πρόγραμμα προβολής κρίνεται ήδη επιτυχημένο από τον κλάδο, καθώς από την έναρξή του (2015) οι εξαγωγές ελληνικού κρασιού στην Αυστραλία αυξήθηκαν κατά 27% σε αξία, ενώ και η μέση τιμή πώλησης φιάλης αυξήθηκε περίπου 23 %.

Τέλος, η ελληνική Πρεσβεία στην Ουάσινγκτον, το Μάιο, συμμετέχοντας για άλλη μια χρονιά στην ευρωπαϊκή πρωτοβουλία EU Open House (για να γίνονται γνωστά πρϊόντα και χώρες της ΕΕ στο αμερικάνικο καταναλωτικό κοινό), άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό προβάλλοντας τη χώρα και ελληνικά προϊόντα.

Η Πρεσβεία συνεργάστηκε με την εταιρεία NorthEventsη οποία διοργάνωσε την τουριστική έκθεση «Greek Panorama» στο Grand Centralτης Νέας Υόρκης.

Το πρόγραμμα ήταν επικεντρωμένο στην προβολή της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού (θεματικά stands για τον θρησκευτικό τουρισμό, την Κρήτη, γενικό τουρισμό με διαφημιστικό υλικό και την προβολή διαφημιστικών σποτ ΕΟΤ και ειδικά διαμορφωμένο χώρο για λήψη φωτογραφιών με φόντο ελληνικές αρχαιότητες και ανάρτηση σε social media).

Επιπλέον, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δωρεάν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και ΠΟΠ/ΠΓΕ (γευσιγνωσία ελαιόλαδου, ελληνικών τυριών, παραδοσιακών εδεσμάτων, επιδόρπιων κ.ά.).

Οι Έλληνες διπλωμάτες στην Ουάσινγκτον υπολογίζουν ότι από την Πρεσβεία διήλθαν συνολικά περίπου 2.300 άτομα (με σημαντική αύξηση προσέλευσης σε σχέση με πέρυσι) σε διάστημα 6 ωρών (10πμ – 4μμ), με το χρόνο αναμονής να είναι περίπου1 ώρα, ενώ η ουρά των επισκεπτών εκτεινόταν δεκάδες μέτρα από την είσοδο…

Διαφήμιση