Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Πανδαισία Κυκλαδίτικων γεύσεων και αισθήσεων

Πανδαισία Κυκλαδίτικων γεύσεων και αισθήσεων

0
Διαφήμιση

Τις καλύτερες εντυπώσεις για την κυκλαδίτικη γαστρονομία και παραγωγή άφησαν στο κοινό της Αθήνας, ένας μάγειρας, ένας μπακάλης και 13 παραγωγοί των Κυκλάδων.

Οι «Μυκονιάτικες γεύσεις εν ΠΛΩ» της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Μυκόνου βγήκαν στη στεριά και αγκυροβόλησαν το περασμένο Σάββατο (4 Φεβρουαρίου) στο μπακάλικο ROOT 56 στο Εμπορικό Κέντρο του Χολαργού.

Στην Εκδήλωση συμμετείχαν παραγωγοί από Μύκονο, Σύρο, Τήνο, Νάξο, Άνδρο, Σαντορίνη και Σχοινούσα.

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες δοκίμασαν τα προϊόντα που προσφέρθηκαν, ανάμεσά τους η γνωστή σεφ Μυρσίνη Λαμπράκη, ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης Μιχάλης Ζουλουφός, εκπρόσωποι του Δήμου Χολαργού-Παπάγου, ο Γιώργος Κουβέλης της Olymp Awards, κριτές γευσιγνώστες, έγκριτοι δημοσιογράφοι και editors όπως ο Τζανής Χάρης του FNL Guide, αλλά και κυρίως καθημερινοί καταναλωτές.

Οι Κυκλάδες στο πιάτο μας

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο σεφ Βαγγέλης Πελέκης μαγείρεψε λούζα (Μενάγιας) σε σχήμα τριαντάφυλλο με γέμιση από μους γροθότυρου (Ζοζεφίνος) και γιαουρτιού (τυροκομείο Μυκόνου), λουκάνικο (Μενάγιας) ραγού πάνω σε λεπτή φέτα αποξηραμένο πορτοκάλι, φάβα Κατσούνι (Κωβαίος) με εσπεριδοειδή, σύκο, κάπαρη και αγκινάρες τουρσί (Πρέκας), μαλακό τυρί (Ασούτης) σε λεπτό παξιμάδι (Το ντουλάπι της γιαγιάς) και μαρμελάδα σμέουρο με κρεμ κασίς (αρώμ).

Τις αλμυρές γεύσεις συνόδευσαν ο “πυρίτης” Σαντορίνη-Καραμολέγκος και όλες οι ετικέτες της μπύρας “ΝΗΣΟΣ”.

Για επιδόρπιο υπήρχαν τα καταπληκτικά αμυγδαλωτά «Mykonos Bites» της Μαίρης Στάη.

Δράσεις του Δήμου Μυκόνου

Ο Δήμος Μυκόνου μέσω της δημοτικής του επιχείρησης ΚΔΕΠΠΑΜ, εντάσσει πλέον τη δράση της “Εν ΠΛΩ” και στο πλαίσιο “Νότιο Αιγαίο Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης 2019”, εμμένοντας στις αρχικές της απόψεις για στήριξη και προβολή των Μυκονιάτικων και Κυκλαδίτικων προϊόντων κατά κύριο λόγο στους Έλληνες και έπειτα και στους τουρίστες των νησιών.

«Τα μυκονιάτικα και κυκλαδίτικα προϊόντα πρέπει να περάσουν στην καθημερινή μας διατροφή και  γι’ αυτό το λόγο πρέπει να προβάλλονται απευθείας στον καθημερινό καταναλωτή και όχι μόνο σε κλειστές αίθουσες ή ομάδες γευσιγνωσίας (ο καλός μάγειρας ψάχνει και βρίσκει)» σημειώνει η διοίκηση της ΚΔΕΠΠΑΜ.

Μέσα από τις γαστρονομικές δράσεις της, η δημοτική επιχείρηση, κινείται πλέον όχι μόνο στις ακτοπλοϊκές γραμμές -δράσεις που συνεχώς επεκτείνονται- αλλά και στην ξηρά, ξεσηκώνοντας τους παραγωγούς να συμμετέχουν σε παρουσιάσεις των προϊόντων τους σε επιλεγμένα σημεία στην πρωτεύουσα.

Διαφήμιση