Αρχική Ειδήσεις Το πόσο θρεπτικό είναι ένα γάλα εξαρτάται από τη διάθεση της αγελάδας!

Το πόσο θρεπτικό είναι ένα γάλα εξαρτάται από τη διάθεση της αγελάδας!

0
Διαφήμιση

Η σεροτονίνη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα του ασβεστίου στο αίμα και το γάλα των αγελάδων γαλακτοπαραγωγής, σύμφωνα με νέα έρευνα πιστοποιώντας ότι η… διάθεση της αγελάδας είναι αυτή που βελτιώνει και την ποιότητα του γάλακτος

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Γουισκόνσιν-Μάντισον εξέτασαν λεπτομερώς πώς καθημερινές εγχύσεις σεροτονίνης αυξάνουν τα επίπεδα ασβεστίου στο αίμα και το γάλα αγελάδων.

Ένα σημαντικό ποσοστό αγελάδων σήμερα υποφέρει από υπασβεστιαιμία, που εκτός από το να επηρεάζει το επίπεδο του ασβεστίου στο παραγόμενο γάλα, αποτελεί μια σημαντική απειλή για την υγεία των αγελάδων, καθώς σχετίζεται με προβλήματα στα ανοσοποιητικό και το πεπτικό σύστημα.

Η κατάσταση αποτελεί πρόβλημα για τους παραγωγούς γαλακτοκομικών προϊόντων, διότι βασίζονται σε τακτικές εγκυμοσύνες των αγελάδων και υψηλή παραγωγή γάλατος, προκειμένου να έχουν κερδοφορία.

Η σεροτονίνη βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων ασβεστίου σε ποντικούς, έτσι οι Αμερικανοί ερευνητές εξέτασαν στα αποτελέσματα της ορμόνης στις αγελάδες.

Οι ερευνητές χορήγησαν σε 24 αγελάδες μια χημική ουσία που μετατρέπεται σε σεροτονίνη και μέτρησαν τα επίπεδα του ασβεστίου στο αίμα και το γάλα των αγελάδων στη διάρκεια του πειράματος.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι η σεροτονίνη ήταν σε θέση να βελτιώσει τα επίπεδα ασβεστίου στις αγελάδες τύπου Χολστάιν και Τζέρσεϋ. Ωστόσο, η ορμόνη επηρέασε τις αγελάδες γαλακτοπαραγωγής με διαφορετικό τρόπο, με τις αγελάδες Χολστάιν να έχουν υψηλότερα επίπεδα ασβεστίου στο αίμα τους, αλλά χαμηλότερα επίπεδα ασβεστίου στο γάλα τους, και το αντίστροφο για τις αγελάδες Τζέρσεϋ.

Το επόμενο βήμα των ερευνητών είναι να διερευνήσουν το μοριακό μηχανισμό που καθοδηγεί τη σεροτονίνη να βελτιώσει τα επίπεδα ασβεστίου, για να καθορίσουν εάν οι εγχύσεις σεροτονίνης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένας τρόπος για πρόληψης της υπασβεστιαιμίας στις αγελάδες γαλακτοπαραγωγής.

Διαφήμιση