Αρχική Ειδήσεις 5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World

5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World

0
Διαφήμιση

Επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια χρονιά το χαρακτηρισμό του ως το ραντεβού των στελεχών της αγοράς, το 5ο Συνέδριο e–Business & Social Media World 2016 ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τις εργασίες του, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το hastag του συνεδρίου #ebsmw16 έφτασε στην τρίτη θέση των Top Trends του Twitter!

Με δεδομένο ότι οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στα Social Media και το e-Business, γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτες, χωρίς να σημαίνει ότι δεν διατηρούν τον αυτόνομο ζωτικό τους χώρο, αυξάνονται οι απαιτήσεις για ολοκληρωμένα μοντέλα δράσεων, που συνδυάζουν την επιχειρηματική διαχείριση με την επικοινωνιακή πολιτική.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη αλλάζει το τοπίο της αγοράς, αφού έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των προκλήσεων, των απαιτήσεων, αλλά και των ευκαιριών, για όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στη συγκεκριμένη αγορά. Τα πάντα, απαιτούν πλέον διαχείριση από πραγματικούς επαγγελματίες, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του συνεδρίου «The Pro Era!».

Μέσα από αυτή την προσέγγιση, φέτος υπήρξε μία κοινή ολομέλεια στην οποία παρουσιάστηκαν ενδελεχώς οι συνέργειες ανάμεσα στις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, τα οποία συνεργάζονται αποτελεσματικά και συντονισμένα προκειμένου να δημιουργηθεί το «Social e–Commerce».

Με τη συμμετοχή της επιχειρηματικής κοινότητας, αλλά και στελεχών από τους χώρους: Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT, Θεσμικών αλλά και Νομικών ως συνέδρων και ως ομιλητών, συζητήθηκαν οι εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, στη διαφήμιση και στο Marketing, καθώς επίσης οι ευκαιρίες, οι προκλήσεις και τα επόμενα βήματα μιας αγοράς, για την οποία όλοι πλέον συμφωνούν ότι αποτελεί βασικό πυλώνα και επιταχυντή της οικονομίας.

Παράλληλη Ενότητα – The e-Commerce & Social Labs

Στην παράλληλη ενότητα διεξήχθησαν εξειδικευμένα workshops με συνεχή ροή, καλύπτοντας σε βάθος σημαντικές θεματικές της αγοράς όπως:

User Experience & Personal Interaction, Conversion Optimization, UX και βελτιστοποίηση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, Shopping Behavior, Customer Service, Cross Border, Omni-Channel, Augmented Retail, Mobile Commerce, Digital Single Market & Νομοθεσία, Ενίσχυση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, Payment & Security, Logistics, e-Skills κ.α.

Παρουσιάστηκαν επίσης οι νέες προσεγγίσεις αναφορικά με τη σημασία του περιεχομένου ως παράγοντα επιτυχίας, οι τάσεις που επικρατούν στο Marketing (Programmatic, Social Media, Mobile, SMS & e-mail, SEO, Affiliate κ.α.), καθώς και τα σύγχρονα εργαλεία ανάλυσης.

Τέλος, πραγματοποιήθηκαν παράλληλες δράσεις όπως workshops και διαγωνισμοί, ενώ δεν έλειψαν τα δώρα και οι εκπλήξεις στο 1ο GamesFest, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου από το GamesLife.gr

 

Διαφήμιση