Αρχική Ειδήσεις Τρία βραβεία έλαβε η Vodafone για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Τρία βραβεία έλαβε η Vodafone για την Εξυπηρέτηση Πελατών

0

Τρία βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς», διάκριση που επιβεβαιώνει την προσήλωση της εταιρείας στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της.

Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα.

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.

Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Στη Vodafone θέλουμε να ξεχωρίζουμε για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Επενδύουμε και καινοτομούμε συνεχώς σε αυτόν τον τομέα, ενώ είμαστε η πρώτη και η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone.

Η άριστη εμπειρία πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζόμενους μας ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών. Η διάκριση αυτή μας τιμά ιδιαίτερα και ευχαριστώ όλους τους εργαζομένους της Vodafone που με την προσωπική τους δέσμευση συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχία.»

«H προσήλωση της Vodafone στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της είναι αυτό που μας κάνει να μην επαναπαυόμαστε και να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχουμε», επισημαίνει ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών στη Vodafone Ελλάδας.

Ο κ. Γεωργιόπουλος ανέδειξε τη σημασία που έχει η ποιότητα εξυπηρέτησης στον πελάτη αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα όπως είναι η Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και η Δωρεάν Ρεζέρβα Επικοινωνίας.

«H παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, αποτελεί στρατηγική επιλογή. Στόχος μας είναι να εξελίσσουμε και ανανεώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες όσο και τα μέσα που διαθέτουμε στους πελάτες μας, προκειμένου να έχουν άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση, όπου και όποτε θελήσουν.

Με το Vodafone Home και ειδικότερα με τις υπηρεσίες Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» ανατρέπουμε τα δεδομένα στη σύγκλιση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας προς όφελος του καταναλωτή, προσφέροντας στους πελάτες μας, μια καινούρια και κυρίως προσωποποιημένη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης».

«Η συνεχής ανάγκη για βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας κρατά σε εγρήγορση και μας επιβάλλει να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής των Εμπορικών Λειτουργιών της Vodafone,

«ωστόσο αυτό δε θα μπορούσε να είναι εφικτό αν δεν υπήρχε η ομάδα της Πρώτης Γραμμής που βρίσκεται πάντα στη διάθεση των πελατών μας και δίνει καθημερινά τον καλύτερο εαυτό της για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους».

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα.

Φέτος διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here