Αρχική Ειδήσεις Η Ελλάδα πάσχει … έλλειψη παρουσίας του τουρισμού μέσω δαιδικτύου

Η Ελλάδα πάσχει … έλλειψη παρουσίας του τουρισμού μέσω δαιδικτύου

0
Διαφήμιση

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται η ομάδα της Google, η οποία στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online», θα ενημερώσει τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό για το πώς μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους μέσω του διαδικτύου.

Περισσότερες από 1.100 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε διαδικτυακά εργαλεία, που τις βοηθούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Αρωγός στην εκπαίδευση, και κατ’ επέκταση, στην ανάπτυξή τους, η Google και η πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online».

Το «Grow Greek Tourism Online» έχει στόχο την ανάπτυξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου. Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για να παρέχει σε επιχειρήσεις που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό, δωρεάν εκπαίδευση και υποστήριξη προκειμένου να ενισχύσουν την διαδικτυακή τους παρουσία και δραστηριότητα.

Η Ελλάδα υποεκπροσωπείται στο διαδίκτυο με μόλις το 10% των συνολικών αφίξεων να έρχονται μέσω του διαδικτύου, αριθμός περίπου 5 φορές μικρότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μέσα από την παρουσίαση τάσεων και στοιχείων καθώς και εργαλείων όπως τo Google Maps, το You Tube και το Google AdWords, θέλουμε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με περισσότερους ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο.

Σύμφωνα με στοιχεία  για το 2014, η Μακεδονία και πιο συγκεκριμένα η Θεσσαλονίκη, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για Γερμανούς, Βρετανούς και Ιταλούς, με αναζητήσεις που έχουν να κάνουν με αερομεταφορές, ξενοδοχεία και πακέτα διακοπών. Οι περισσότεροι χρήστες ανέδειξαν την πεζοπορία στη Θεσσαλονίκη και τις μονοήμερες εκδρομές ως τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες.

Και ενώ το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τα ταξίδια τους, στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

 

Πηγή: aggelioforos

Διαφήμιση