Αρχική Ειδήσεις Στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου η καμπάνια του ΕΟΤ

Στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου η καμπάνια του ΕΟΤ

0
Διαφήμιση

Καμπάνιες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου, έχοντας ως γνώμονα την προσέγγιση του υποψηφίου ταξιδιώτη μέσα από τα ηλεκτρονικά εργαλεία, που ο ίδιος χρησιμοποιεί για να σχεδιάσει τις διακοπές του πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

H Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της Expedia Media Solutions’ 2014 EMEA για την «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς» , υπό τον τίτλο: «What’s your pleasure?». Η καμπάνια «έτρεξε» από 24 Μαρτίου έως 24 Σεπτεμβρίου 2014 σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, την Expedia, με στόχο την προσέλκυση κοινού από τρεις χώρες: Η.Π.Α., Αγγλία, Αυστραλία.

Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα για ισάριθμα ζευγάρια από τις χώρες- στόχους. Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.

Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο Ε.Ο.Τ.( Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+, Tumblr, Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here