Αρχική Ειδήσεις Sarmed: Ενδιαφέρον για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο

Sarmed: Ενδιαφέρον για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο

0
Διαφήμιση

Το ενδιαφέρον της να συμμετάσχει στο σχετικό διαγωνισμό που αναμένεται να προκηρυχθεί στο προσεχές διάστημα για το Θριάσιο Πεδίο, εμφανίζεται η εταιρεία logistics Sarmed, η οποία μάλιστα ζητάει και την κατάτμηση της έκτασής του!

Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας Γ. Σαραντίτης τόνισε ότι η παραχώρηση του νέου εμπορευματικού κέντρου σε ένα μόνο κοινοπρακτικό σχήμα θα δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου.

Πρόκειται, όπως είπε, για ένα ζήτημα που συνδέεται ευθέως με το μέλλον της εφοδιαστικής αλυσίδας στη χώρα μας, αφού έως σήμερα απουσιάζει εντελώς, ένα οργανωμένο σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο στην Αττική και την Ελλάδα γενικότερα.

Ο κ. Σαραντίτης, ανέφερε ότι η Sarmed συμμετείχε στην πρώτη φάση της εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος της ΓΑΙΑΟΣΕ για το Θριάσιο, στην οποία κατέθεσαν προτάσεις σημαντικές εταιρείες του χώρου όπως: Cosco, Grivalia (πρώην Eurobank Properties), Goldair, MedLog, FoodLink, RedePlan και Sarmed.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Sarmed οι προοπτικές για σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας υφίστανται, καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τη δυναμική που δημιουργείται λόγω της γεωγραφικής θέσης της χώρας. Ήδη, η συμβολή του κλάδου στην Ελλάδα υπολογίζεται στο 10,85% του ΑΕΠ.

Η Sarmed σχεδιάζει να προχωρήσει σε διεθνή επέκταση μέσω κοινοπραξιών με τοπικούς εταίρους σε επιλεγμένες αγορές στη Ν.Α. Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, αλλά και στην εγχώρια αγορά με ανάπτυξη του δικτύου και του στόλου των οχημάτων της στα τοπικά κέντρα διανομής (hubs).

Ήδη η εταιρεία συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συνδυασμένες μεταφορές και παραδόσεις μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου και του κέντρου διανομής στο Τρίγωνο Θεσσαλονίκης. Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας έφτασε τις 20.922 χιλιάδες ευρώ το 2014 από 15.886 Χιλιάδες ευρώ το 2012 και με σύνολο ιδίων κεφαλαίων που φτάνει τις 70.268 Χιλιάδες ευρώ από τις 68.429 που ήταν το 2012.

Οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας

Η στρατηγική της SARMED συνοψίζεται στη διαρκή αναζήτηση για καινοτομίες σε συνδυασμό με την προσφορά οικονομικών λύσεων, στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών, στην αύξηση του πελατολογίου, στην αναγνώριση και αποδοχή από το σύνολο της αγοράς.

Η εμπειρία των αφοσιωμένων στελεχών, η ευελιξία και η αποτελεσματικότητα, καθώς και η υγιής κεφαλαιακή διάρθρωση (σε συνδυασμό με το μηδενικό δανεισμό) είναι τα πλεονεκτήματα που τη διακρίνουν από τον ανταγωνισμό και που την κάνουν να παραμένει πιστή στο όραμά της.

Διεθνής επέκταση με το μοντέλο κοινοπραξίας με τοπικούς εταίρους σε επιλεγμένες αγορές στη Ν.Α. Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και εγχώρια επέκταση με ανάπτυξη του δικτύου στόλου και των τοπικών κέντρων διανομής (hubs) σε κομβικές πόλεις

 

 

Διαφήμιση