Αρχική Καινοτομία «Προικίζουν» τα Smartphones να αναγνωρίζουν πρόσωπα, ζώα και τοπία!

«Προικίζουν» τα Smartphones να αναγνωρίζουν πρόσωπα, ζώα και τοπία!

0
Διαφήμιση

Τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρόσωπα, αλλά και άλλες εικόνες- όπως για παράδειγμα ένα τοπίο μιας πόλης, ένα ζώο, θα έχουν σύντομα οι κάμερες των τα Smartphones!

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του MIT Technology Review, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το λογισμικό θα διατεθεί με την επόμενη «γενιά» chip της για φορητές συσκευές. HQualcomm αποκαλεί την εν λόγω τεχνολογία Zeroth και θεωρεί ότι θα καταστήσει πιο κοινή τη χρήση του machinelearning σε φορητές συσκευές.

Πέρα από την επεξεργασία εικόνων, το λογισμικό αυτό είναι ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει στα τηλέφωνα να αναγνωρίζουν ομιλία ή άλλους ήχους, ή να αντιλαμβάνονται «μοτίβα» δραστηριότητας μέσω των αισθητήρων.ιδικότερα, η τεχνολογία χρησιμοποιεί μεθόδους deeplearning, που έχουν ανοίξει νέους ορίζοντες στην αναγνώριση ομιλίας και αντικειμένων, καθώς και άλλες δυνατότητες (όπως την αυτοεκπαίδευση προγραμμάτων πάνω σε ηλεκτρονικά παιχνίδια).

Το λογισμικό deeplearning βασίζεται ελαφρώς σε κάποια χαρακτηριστικά του ανθρώπινου εγκεφάλου: μπορεί να εκπαιδευτεί πάνω στην αναγνώριση συγκεκριμένων αντικειμένων σε εικόνες μέσω της επεξεργασίας φωτογραφιών σε ένα δίκτυο τεχνητών «νευρώνων» τοποθετημένων σε ιεραρχικά στρώματα.

Ο Τιμ Λέλαντ, αντιπρόεδρος productmanagement της Qualcomm, αναφέρει ότι η εταιρεία σχεδιάζει συνεργασίες για την ανάπτυξη εφαρμογών που θα αξιοποιούν τις νέες αυτές δυνατότητες. Δεν διευκρίνισε ακριβώς με τι θα έχουν να κάνουν αυτές οι εφαρμογές, ωστόσο οι επιδείξεις μέχρι τώρα έχουν επικεντρωθεί κυρίως στις εφαρμογές για κάμερες.

Το λογισμικό Zeroth αναπτύσσεται για να λανσαριστεί μαζί με τον επεξεργαστή Snapdragon 820, που θα εισέλθει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο έτος. Ο επεξεργαστής και το software στοχεύουν κυρίως σε κατασκευαστές drones και ρομπότ.

Μία από τις πρώτες εφαρμογές του Zeroth, κατά τον Λέλαντ, θα έχει να κάνει με την εξοικονόμηση μπαταρίας μέσω της παρακολούθησης και προσαρμογής στους τρόπους που ένας χρήστης χρησιμοποιεί το κινητό του.

Διαφήμιση