Αρχική Προγράμματα Ε.Κ.Ε. Συνεισφορά στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον από ΟΤΕ & COSMOTE

Συνεισφορά στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον από ΟΤΕ & COSMOTE

0
Διαφήμιση

Τον ετήσιο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας για το 2013 παρουσίασαν ο ΟΤΕ και η COSMOTE, που περιλαμβάνει τις επιδόσεις τους στον επιχειρηματικό στίβο, τη συνεισφορά τους στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς και τις ενέργειές τους για την προστασία του περιβάλλοντος.

Με την ενεργή συμμετοχή όλων των εργαζομένων υλοποιήθηκαν σχεδόν όλοι οι στόχοι Εταιρικής Υπευθυνότητας που τέθηκαν για το 2013.

•           Ο ΟΤΕ και η COSMOTE προσέφεραν περισσότερα από 2,6 εκατ. ευρώ μέσω χορηγιών, δωρεών σε είδος και σε χρήματα, στηρίζοντας ακόμη πιο εντατικά ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και νέους ανθρώπους.

•           Περισσότεροι από 4.900 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις και πρωτοβουλίες των δύο εταιρειών.

•           Το ανθρώπινο δυναμικό τους ανανεώθηκε με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο, μέσα από επιτυχημένα προγράμματα οικειοθελούς αποχώρησης και νέες προσλήψεις – 1.000 νέοι εργαζόμενοι προσελήφθησαν σε περίοδο δώδεκα μηνών.

•           Αναπτύχθηκαν ακόμη περισσότερο οι δράσεις για το περιβάλλον, όπως η μείωση των εκπομπών CO2, η εξοικονόμηση ενέργειας και η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής – πάνω από 50 τόνοι τηλεφωνικών συσκευών (σταθερών και κινητών με τα αξεσουάρ τους), μπαταριών και μελανιών εκτυπωτών ανακυκλώθηκαν, στο πλαίσιο του προγράμματος ανακύκλωσης, στο δίκτυο καταστημάτων ΟΤΕ-COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

•           Μέσα από έρευνες και διαδικασίες αξιολόγησης, ενδυναμώθηκε ο διάλογος με τους εταίρους.

•           Περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις προβλήθηκαν δωρεάν στο διαδίκτυο μέσω του προγράμματος “yourbusiness.gr”.

Ο Όμιλος ΟΤΕ παραμένει ο μεγαλύτερος εθνικός επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές. Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι επενδύσεις του Ομίλου ΟΤΕ στην Ελλάδα ξεπέρασαν τα € 2 δισ., ενώ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια ο Όμιλος έχει ανακοινώσει επενδύσεις ύψους €1,2 δισ. κυρίως για Δίκτυα Νέας Γενιάς (NewGenerationNetworks), τόσο για σταθερή όσο και για κινητή τηλεφωνία.

Με αφορμή τη νέα έκδοση του Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας (ΕΥ), η Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου ΟΤΕ, κα Ντέπη Τζιμέα δήλωσε: «Δουλεύουμε σκληρά προκειμένου οι υψηλές οικονομικές μας επιδόσεις, να συμβαδίζουν με το οικολογικό και κοινωνικό μας αποτύπωμα.

Στηρίζουμε τις επενδύσεις και την καινοτομία με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μας σε όλους τους τομείς είναι οι άνθρωποί μας. Το ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να κάνει τα μικρά βήματα μεγάλα άλματα και αποτελεί καταλύτη στο να μας εμπιστεύεται το κοινό τόσο για τις επιχειρηματικές μας επιδόσεις, όσο και για την κοινωνική ευαισθησία και αξιοπιστία μας».

Ο φετινός κοινός Απολογισμός ΕΥ 2013 είναι διαθέσιμος στο http://www.otecosmotecr2013.gr και διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Επιτρέπει ευκολότερη πλοήγηση στο χρήστη, σε ένα φιλικό online περιβάλλον, αλλά και ταχύτερη πληροφόρηση μέσω οπτικοακουστικών εφαρμογών. Mε τη χρήση νέων διαδραστικών εργαλείων, όπως το DataChartingTool, διευκολύνει την επεξεργασία της πληροφορίας βάσει των ξεχωριστών αναγκών του αναγνώστη.

Επίσης, το περιεχόμενο του Απολογισμού, για πρώτη φορά έχει πιστοποιηθεί με Α+ του GlobalReportingInitiative (GRI), καλύπτοντας πλήρως όλους τους σχετικούς δείκτες.

Επιπλέον Αποτελέσματα Εταιρικής Υπευθυνότητας για το 2013

•           Διάθεση €550.000, για την υποστήριξη παιδιών που χρήζουν βοήθειας, μέσω της Χριστουγεννιάτικης Καμπάνιας του ΟΤΕ και του «Θεσμού Αγάπης» της COSMOTE.

•           Εφαρμογή κοινωνικά υπεύθυνων προγραμμάτων αναδιοργάνωσης προσωπικού, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένου των προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου του ΟΤΕ. 1.827 εργαζόμενοι αποδέχτηκαν τα κίνητρα που δόθηκαν από τον ΟΤΕ.

•           Ο ΟΤΕ και η COSMOTE προσέφεραν ευκαιρίες απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σε 759 φοιτητές.

•           Όλοι οι εργαζόμενοι της COSMOTE παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα C2XCustomerEXperienceExcellence. Το πρόγραμμα αυτό, είχε ως στόχο τη βελτίωση της ικανότητας των εργαζομένων να κατανοούν τις ανάγκες των πελατών και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις τους.

•           Η συνολική κατανάλωση ενέργειας του OTE και της COSMOTE μειώθηκε κατά 1% σε σχέση με το 2012.

•           Διακινήθηκαν προς ειδικούς φορείς διαχείρισης 3.942t απαξιωμένων μετάλλων και καλωδίων.

•           Και οι δύο εταιρείες ενημέρωσαν πάνω από 65.000 άτομα για θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου και των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

•           Η 1η θέση που κατέκτησε η COSMOTE στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας», καθώς και ο ΟΤΕ στην κατηγορία «Ομάδα Εκπαίδευσης στην Εξυπηρέτηση Πελατών», στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση και την προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

Διαφήμιση