Αρχική Προστασία - Αναπλάσεις Λάτρεις της φύσης οι Θεσσαλονικείς

Λάτρεις της φύσης οι Θεσσαλονικείς

0
Διαφήμιση

Δραστηριότητες στη φύση, καλό φαγητό, αντιπροσωπευτικό της τοπικής γαστρονομίας μιας αγροτικής περιοχής και σύνδεση στο Internet αναζητούν οι «λάτρεις» του αγροτουρισμού, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το τμήμα Γεωπονίας στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι οι Θεσσαλονικείς ενδιαφέρονται κυρίως για αποδράσεις σε περιοχές με αξιόλογο φυσικό τοπίο (βουνά, ποτάμια, λίμνες) προκειμένου να «ξεφύγουν» από το άγχος της καθημερινότητας. Μετακινούνται στην πλειονότητά τους με τα δικά τους ΙΧ και δεν τους αρκεί απλώς ένα κατάλυμα αλλά αναζητούν μια ολοκληρωμένη εμπειρία κοντά στη φύση, διατηρώντας όμως επαφή με τον “έξω” κόσμο, μέσω του διαδικτύου.

Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος αγροτικού τουρισμού και παρουσιάζεται στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τουρισμού Υπαίθρου – Αγροτουρισμού 2013 στη Βεργίνα, προκύπτει ότι το 64% των ερωτηθέντων επιθυμεί εκτός από τη διανυκτέρευση, πρωινό και δραστηριότητες στη φύση.

Ειδικά στην ερώτηση “ποιοι είναι οι πιο “ελκυστικοί” παράγοντες που μπορούν να παρακινήσουν κάποιον σε αγροτουριστικές αποδράσεις” το δείγμα της έρευνας αξιολόγησε σε μια πεντάβαθμη κλίμακα (με υψηλότερο βαθμό το 5) το αξιόλογο φυσικό τοπίο με 4,1, την προηγούμενη θετική εμπειρία σε σχέση με μια περιοχή με 3,9, την αυθεντικότητα της περιοχής με 3,8, τις θετικές συστάσεις από φίλους και γνωστούς με 3,7, την ευκολία πρόσβασης στην περιοχή επίσης με 3,7.

Όπως, εξάλλου, προέκυψε από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων, είναι σημαντικό για τους επισκέπτες ενός αγροτουριστικού καταλύματος να βρίσκονται εκεί οι ιδιοκτήτες κατά την ώρα της άφιξής τους και να τους ενημερώνουν για τις δυνατότητες που προσφέρει η διαμονή τους εκεί.

Επίσης, το 80% των ερωτηθέντων φαίνεται να προτιμά μικρές αγροτουριστικές μονάδες, δυναμικότητας μέχρι δέκα δωματίων ενώ το 83% του δείγματος αναφέρει ότι μετακινείται με ΙΧ προς τον τουριστικό του προορισμό.

Διαφήμιση