Αρχική Ειδήσεις Αυξήθηκε η ευαισθησία των παιδιών για τα θηλαστικά

Αυξήθηκε η ευαισθησία των παιδιών για τα θηλαστικά

0
Διαφήμιση

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους… Τα τελευταία τρία χρόνια το ποσοστό των νέων μεταξύ 24-35 χρονών, που γνωρίζει ότι οι ελληνικές θάλασσες φιλοξενούν 9 θαλάσσια θηλαστικά έχει αυξηθεί κατά 12%! Χαρακτηριστικά, η αναγνωρισιμότητα ειδών όπως το σταχτοδέλφινο ως μόνιμος κάτοικος των ελληνικών θαλασσών, έχει αυξηθεί κατά 22% από το 2010.

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις επιτυχίες του Ευρωπαϊκού Προγράμματος LIFE «Θάλασσα: Μάθε, Δράσε, Προστάτεψε/ Ενημερωτική, Εκπαιδευτική, Συμμετοχική Εκστρατεία για τα Θαλάσσια Θηλαστικά της Ελλάδας», που έριξε την αυλαία του, μετά από τρία χρόνια, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο gazARTE.

Στα τρία αυτά χρόνια οι νέοι αναγνωρίζουν με περισσότερη ευκολία τα θηλαστικά. Έχουμε κατά 22% αύξηση αναγνωρισιμότητας του σταχτοδέλφινου, κατά 11% αύξηση αναγνωρισιμότητας του ρινοδέλφινου και κατά 9% αύξηση αναγνωρισιμότητας του ζωνοδέλφινου.

Παράλληλα παρουσιάστηκε ο απολογισμός των δράσεων του «Θάλασσα», οι δύο έρευνες κοινής γνώμης που πραγματοποιήθηκαν από την Public Issue, στην αρχή και στο τέλος του Προγράμματος και το ντοκιμαντέρ Θαλάσσια θηλαστικά: οι συγκάτοικοί μας στις ελληνικές θάλασσες.

Σύμφωνα με τις δύο έρευνες της κοινής γνώμης, τα επίπεδα γνώσης σε ό,τι αφορά απειλές που αντιμετωπίζουν τα θαλάσσια θηλαστικά όπως η αλιεία, η σύγκρουση με σκάφη και η κατάποση στερών απορριμμάτων, έχουν αυξηθεί σημαντικά. Και οι τρεις αυτές απειλές αποτέλεσαν κομμάτι της ενημερωτικής εκστρατείας και συγκεκριμένα των τριών έντυπων καταχωρήσεων που σχεδίασε η εταιρία CREAM, ενώ δύο από αυτές έλαβαν και το αργυρό και χάλκινο βραβείο στα διαφημιστικά βραβεία ΕΡΜΗΣ!

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Θάλασσα: Μάθε, Δράσε, Προστάτεψε /Εκστρατεία Ενημέρωσης για τα θαλάσσια θηλαστικά στην Ελλάδα» υλοποιείται από τη MOm/ Εταιρεία για τη Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής Φώκιας και το WWF Ελλάς σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Κητολογικών Ερευνών Πέλαγος και το Tethys Research Institute, με τη συνδρομή του χρηματοδοτικού εργαλείου LIFE της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, του Πράσινου Ταμείου και της Blue Planet Shipping SA.

Διαφήμιση