Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Απάντηση της ΜΕΒΓΑΛ για την έλλειψη σταυρού από τις εκκλησίες στα προϊόντα...

Απάντηση της ΜΕΒΓΑΛ για την έλλειψη σταυρού από τις εκκλησίες στα προϊόντα της

0
Διαφήμιση

Τη δική της απάντηση στο κύμα αποκαλύψεων για την αφαίρεση των σταυρών εκκλησιών από ελληνικά προϊόντα που κυκλοφορούν στο εξωτερικό, έδωσε και η εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ, καθώς δημοσιεύματα την εμφάνισαν να έχει κάνει το ίδιο, όπως τα Lidl και η Nestle.

Όπως αναφέρει η εταιρεία: “Τις τελευταίες ημέρες έχει προκύψει ζήτημα με τις συσκευασίες προϊόντων μας, ο οποίες κυκλοφορούν στο εξωτερικό από το 2012, για τη μη ύπαρξη σταυρού στην μακέτα. Επιθυμούμε να διευκρινίσουμε ότι οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα μας είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, παρά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά.

Τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!

Η ΜΕΒΓΑΛ είναι μία ελληνική εταιρεία, που υποστηρίζει το Χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις.

Παρόλα αυτά, κατανοούμε και είμαστε απόλυτα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και κατά συνέπεια θα προχωρήσουμε σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών”

Υπενθυμίζεται ότι σάλος προλήθηκε  με την εταιρεία Lidl στην Αυστρία λόγω της αφαίρεσης των σταυρών από τις εκκλησίες της Σαντορίνης με μοντάζ σε ελληνικά προϊόντα της αλυσίδας.

Το θέμα με την ΜΕΒΓΑΛ προέκυψε όταν η δημοσιογράφος Αναστασία Ουζούνη, μόνιμη κάτοικος της περιοχής των Βρυξελλών στο Βέλγιο, προέβη στην παρακάτω ανάρτηση:  “Η πολυεθνική εταιρεία Nestle και η ελληνική εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ, χρησιμοποιούν ως μέσο διαφημιστικής προώθησης τις εκκλησίες με το χαρακτηριστικό μπλε – άσπρο των κυκλαδίτικων νησιών. Όμως, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, δε διαφαίνονται οι σταυροί των εκκλησίων στο σημείο του τρούλου”.

21729109_10208228273864539_1451741577_n.jpg

21741655_10208228274104545_465066930_n.jpg

 

mevgal.jpg

mebgal.jpg

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Lidl είχε ζητήσει συγγνώμη μέσω του αυστριακού λογαριασμού της αλυσίδας στο Facebook με ανάρτηση όπου συγκεκριμένα δήλωναν “Σαφώς και πρόκειται περί λάθους. Λυπούμαστε γι αυτό. Αντιλαμβανόμαστε το θυμό σας και σας ζητούμε συγγνώμη”.

Επίσης στο γιαούρτι ελληνικού τύπου που πουλάει στα σουπερμάρκετ της Ελβετίας, οι εκκλησίες εμφανίζονται χωρίς Σταυρούς της Nestle

 

nestle (2).jpg

nestle (4).jpg

 

 

 

 

 

Διαφήμιση