Αρχική COVID-19 WTTC: Σύσταση για νέα πρωτόκολλα υγιεινής στον τουρισμό

WTTC: Σύσταση για νέα πρωτόκολλα υγιεινής στον τουρισμό

0
τουρισμός
Διαφήμιση

Οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη «βιωσιμότητα» των εμπορικών σημάτων, αποκαλύπτει νέα έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC).
Και οι προορισμοί πρέπει να υιοθετήσουν νέα παγκόσμια πρωτόκολλα για μέτρα υγιεινής, εν μέσω πανδημίας.

Η έκθεση του διερευνά τις επιπτώσεις των τάσεων για καθέναν από τους τέσσερις βασικούς ενδιαφερόμενους ταξιδιού και τουρισμού:

  • Ταξιδιώτες.
  • Επιχειρήσεις.
  • Εργατικό δυναμικό.
  • Κοινότητες.

Υπογραμμίζει τη σημασία της υιοθέτησης μιας παγκόσμιας συντονισμένης προσέγγισης για την ανάκαμψη.

  • Ενίσχυση της τρέχουσας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας, αγκαλιάζοντας την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών.
  • Και θέσπιση παγκόσμιων πρωτοκόλλων για την υγεία και την υγιεινή για την τελική ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.

Συγκεκριμένα, υπογραμμίζει την ανάγκη συνεργασίας του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για την ανάκτηση των εκατομμυρίων θέσεων εργασίας που επηρεάστηκαν. Καθώς και την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και την οικοδόμηση της ανθεκτικότητας του τομέα.

covid 19

Μεγαλύτερη προσοχή στην υγιεινή στα ταξίδια, ακόμα και μετά το εμβόλιο Covid-19

Από την εκτεταμένη ανεργία λόγω Covid-19 έως την αποκατάσταση των φυσικών οικοτόπων, ο κόσμος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει την κοινωνική, περιβαλλοντική και θεσμική βιωσιμότητα.

  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) λαμβάνουν υπόψη τις μάρκες που “κάνουν τη διαφορά” κατά τη διάρκεια του Covid-19. Δείχνοντας έτσι ότι αυξάνεται η προσοχή στη βιωσιμότητα.
  • Περισσότεροι από εννέα στους 10 (92%) των καταναλωτών εμπιστεύονται προσωπικές συστάσεις σχετικά με την υγεία και την υγιεινή.
  • Το 69% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι η καθαριότητα αποτελεί κρίσιμο συστατικό επιλογής μιας ταξιδιωτικής μάρκας. Και οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία και την υγιεινή ακόμη και μετά το εμβόλιο Covid-19.
  • Το 45% των ταξιδιωτών δηλώνουν έτοιμοι να μετακινηθούν από τα διαβατήρια σε ψηφιακή ταυτότητα.
Διαφήμιση