Αρχική COVID-19 Ένας στους έξι Βρετανούς λέει “όχι” στο εμβόλιο Covid-19

Ένας στους έξι Βρετανούς λέει “όχι” στο εμβόλιο Covid-19

0
Εμβόλιο
Διαφήμιση

Σχεδόν ένας στους έξι Βρετανούς θα αρνηθεί το εμβόλιο Covid-19 εάν και όταν γίνει διαθέσιμο.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα από το Κέντρο Καταπολέμησης του Ψηφιακού Μίσους (CCDH). Η έρευνα έρχεται καθώς η παραπληροφόρηση κατά των εμβολίων κάνει θραύση στο διαδίκτυο.
Πάνω από 7,7 εκατομμύρια χρήστες κοινωνικών μέσων ακολουθούν αυτούς τους λογαριασμούς από το ξέσπασμα του κορονοϊού.

  • Το 6% λέει ότι σίγουρα δεν θα εμβολιαστούν.
  • Το 10% είπε ότι “πιθανότατα όχι”.
  • Το 15% είπε ότι δεν το γνωρίζουν.

Το CCDH ανέλυσε περισσότερες από 400 ομάδες και σελίδες Facebook anti-vax. Και κανάλια YouTube, λογαριασμούς Twitter και Instagram.

Οι ψευδείς θεωρίες συνωμοσίας

Κορονοϊός

Η μελέτη διαπίστωσε ότι δημοσίευσαν ψευδείς θεωρίες συνωμοσίας. Συμπεριλαμβανομένου του ότι ο συνιδρυτής της Microsoft Μπιλ Γκέιτς είχε δημιουργήσει πανδημία Covid-19. Και ότι οι δοκιμές για το εμβόλιο κορονοϊού είχαν προκαλέσει στειρότητα σε γυναίκες.

Η απληστία των κοινωνικών μέσων

Κορονοϊός

“Η ελπίδα μας για επιστροφή στη φυσιολογική ζωή εξαρτάται από τους επιστήμονες, δήλωσε ο Ιρμαν Αχμετ, διευθύνων σύμβουλος του CCDH. Που θα αναπτύξουν ένα επιτυχημένο εμβόλιο για τον Covid-19.
Ωστόσο, η ανεύθυνη απόφαση των εταιρειών κοινωνικών μέσων να συνεχίσουν να δημοσιεύουν προπαγάνδα κατά των εμβολίων σημαίνει ότι ένα εμβόλιο μπορεί να μην είναι αποτελεσματικό στη συγκράτηση του ιού. Το τίμημα για την απληστία τους είναι ένα κόστος που πληρώνεται στη ζωή”.

Σύμφωνα με την ψηφοφορία που διεξήγαγε το YouGov για το CCDH, το 16% των Βρετανών ενηλίκων «πιθανώς» ή «σίγουρα» θα αποφύγουν ένα εμβόλιο Covid-19.

Η δημοσκόπηση 1.663 ατόμων βρήκε διαφορές μεταξύ εκείνων που λαμβάνουν την πλειοψηφία των ειδήσεων τους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και εκείνων που βασίζονται περισσότερο στα παραδοσιακά μέσα.
Οι τελευταίοι είχαν εννέα ποσοστιαίες μονάδες πιο πιθανό να πουν ότι θα έκαναν σίγουρα ή πιθανώς το εμβόλιο.

Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων επέλεξαν να υιοθετήσουν επιεικείς πολιτικές για το περιεχόμενο κατά των εμβολίων. Το Facebook, το Twitter και το YouTube υπόσχονται μόνο να μειώσουν την ευκολία με την οποία οι χρήστες θα μπορούσαν να βρουν το περιεχόμενο. Αλλά αρνούνται να αφαιρέσουν σχετικές σελίδες ή ομάδες.

Διαφήμιση