Αρχική Ειδήσεις Στις 27 Σεπτεμβρίου το ραντεβού της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των...

Στις 27 Σεπτεμβρίου το ραντεβού της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των social media

0
Business & Social Media World
Διαφήμιση

Με τη συμμετοχή κορυφαίων στελεχών στους τομείς τόσο του ηλεκτρονικού επιχειρείν όσο και των social media πραγματοποιείται την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου το 8ο Ε-Business & Social Media World Conference στο ξενοδοχείο Divani Caravel από την Smart Press.

Το κεντρικό θέμα του φετινού συνεδρίου είναι η πολυκαναλική επικοινωνία (omnichannel) και το αποκαλούμενο cross-channel, ήτοι η ενιαία εμπειρία που πρέπει να απολαμβάνει ο χρήστης ανεξάρτητα από το φυσικό ή ψηφιακό κανάλι αγορών ή οποιοδήποτε άλλο σημείο επαφής και αλληλεπίδρασης με το brand.

«Στο 8ο e- Business & Social Media World Conference θα κοιτάξουμε πέρα από τις άψογες εμφανισιακά και λειτουργικά ιστοσελίδες. Θα εστιάσουμε στην omni-channel διαδραστική εμπειρία των χρηστών, ανεξάρτητα από το κανάλι ή τη συσκευή αλλά και στο προσωπικό engagement, εκεί που το cross-channel κάνει τη διαφορά» δήλωσε ο Κώστας Νόστης, διευθύνων σύμβουλος της Smart Press και πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του φετινού Ε-Business & Social Media World Conference.

Στο φετινό συνέδριο πρόκειται να συμμετάσχουν ορισμένα εκ των κορυφαίων ονομάτων της ελληνικής digital σκηνής, εκπροσωπώντας τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου. Στις πολυάριθμες ενότητες και workshops που θα πραγματοποιηθούν θα συζητηθούν κρίσιμης σημασίας για το χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν θέματα όπως είναι: 

  • Η εμπειρία του πελάτη
  • Η ικανοποίηση του πελάτη
  • Conversion
  • Συστήματα πληρωμών
  • Ασφάλεια
  • Logistics
  • E-mail marketing
  • Mobility
  • SEO / SEA
  • Αξιοποίηση δεδομένων
  • Business Analytics

Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι πως πρακτικά πρόκειται για δύο ξεχωριστά -από κάθε άποψη- συνέδρια. Ο στόχος είναι να υπάρξει μεγαλύτερη εστίαση τόσο στον τομέα του ebusiness όσο και σε αυτόν του digital marketing. 

Στο τέλος, υπάρχει μία κοινή ολομέλεια, με Case Studies, η οποία επιβεβαιώνει το γεγονός οι συγκεκριμένες αγορές αλληλοσυμπληρώνονται.

Διαφήμιση