Μενού

Ροή ειδήσεων
Παγκόσμια Ημέρα
Διεθνής Ημέρα για τον Τερματισμό της Ατιμωρησίας
Facebook Twitter Google+

Νομίζετε ότι θέλει κόπο ή χρόνο για να κάνετε μια καλή πράξη για τον εαυτό σας και την υγεία σας; Οι ειδικοί πάντως λένε όχι! Δείτε 5 απλές κινήσεις που θα σας κάνουν καλό και δεν θα σας πάρουν πάνω από 60 δευτερόλεπτα.

 

Διαβάστε περισσότερα: Οι 5 «συνήθειες» που προστατεύουν την υγεία σας

Μιλώντας για τη Νευρική Ανορεξία (ΝΑ) , είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η διαταραχή , τουλάχιστον αρχικά, δεν εκδηλώνεται με απώλεια της όρεξης αλλά με εκούσιο περιορισμό της προσλαμβανόμενης τροφής. Στα πρώτα στάδια αυτής της διατροφικής διαταραχής, το άτομο περιορίζει είτε σταδιακά είτε απότομα την πρόσληψη τροφής.

 

Διαβάστε περισσότερα: Η νευρική ανορεξία «προτιμάει» την εφηβεία

Η αλλοίωση του χρώματος των βαμμένων ή με ανταύγειες μαλλιών, η απώλεια υγρασίας, εξαιτίας του ήλιου και της ζέστης, της θάλασσας και της πισίνας, ευθύνονται για το γεγονός ότι τα μαλλιά καταλήγουν να δείχνουν λιγότερο υγιή το καλοκαίρι απ’ ό,τι τον υπόλοιπο χρόνο.

 

Διαβάστε περισσότερα: Τα μικρά tips για την προστασία στα μαλλιά στη θάλασσα

Πολλοί είναι οι παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της κατάθλιψης στα παιδιά και τους εφήβους: γενετικοί, βιολογικοί, γνωσιακοί, διαπροσωπικοί, καθώς και αντιξοότητες στην παιδική ηλικία.

 

Διαβάστε περισσότερα: Όταν το αίτιο της παιδικής και εφηβικής κατάθλιψης είναι η οικογένεια

Αν βουλώσει ή πονέσει το αυτί σας μετά τα μπάνιο στις διακοπές προσπαθήστε να είστε προσεκτικοί και να αποφεύγετε την επαφή με το νερό. Μια καλή λύση είναι να «απομονώσετε» το αυτί με ένα βαμβάκι εμποτισμένο με λίγο λάδι ή βαζελίνη.

 

Διαβάστε περισσότερα: Τρόποι να «ανοίξετε» τα βουλωμένα αυτιά

Περισσότερα Άρθρα...