Μενού

Παγκόσμια Ημέρα του Άνδρα

Τροποποίησαν ελαττωματικά γονίδια σε έμβρυα

Καινοτομία

Στην τροποποίηση ελαττωματικών γονιδίων σε ανθρώπινα έμβρυα προχώρησαν για πρώτη φορά Αμερικανοί ερευνητές που χρησιμοποίησαν την επαναστατική τεχνική CRISPR, ανέφερε σήμερα τη επιστημονική επιθεώρηση MIT Technologie Review.

Σύμφωνα με τη MIT Technologie Review, η οποία επικαλείται έναν από τους επιστήμονες της ομάδας, τα πειράματά τους κατέδειξαν ότι είναι δυνατόν να "επιδιορθωθούν" αποτελεσματικά και χωρίς κινδύνους τα γενετικά ελαττώματα που ευθύνονται για τις κληρονομίες ασθένειες.

Οι επιστήμονες δεν επέτρεψαν στα τροποποιημένα έμβρυα να αναπτυχθούν πέρα από μερικές ημέρες.

Ο Σάιμον Ουάντινγκτον, καθηγητής τεχνολογίας γενετικής μεταφοράς στο University College του Λονδίνου, τόνισε ότι "είναι πολύ δύσκολο να σχολιάσουμε αυτές τις έρευνες, δεδομένου ότι δεν έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικό περιοδικό".

Ερευνητές στην Κίνα ήταν οι πρώτοι που το 2015 τροποποίησαν τα γονίδια ενός ανθρώπινου εμβρύου, με μέτρια αποτελέσματα.

Η τεχνολογία CRISPR/Cas9, ένας μηχανισμός που ανακαλύφθηκε στα βακτήρια, συνιστά μια τεράστια δυνατότητα για τη γενετική ιατρική καθώς επιτρέπει να τροποποιούνται γρήγορα και αποτελεσματικά τα γονίδια. Πρόκειται για ένα "μοριακό ψαλίδι" που μπορεί, με μεγάλη ακρίβεια, να αφαιρεί τα ανεπιθύμητα τμήματα ενός γονιδιώματος και να τα αντικαθιστά με νέα τμήματα DNA.

Άστρο – ζόμπι αρνείται να πεθάνει