Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Ανακαλύφθηκαν κρυμμένοι γαλαξίες πίσω από τον Γαλαξία μας

Για πρώτη φορά επιστήμονες, μελετούν κρυμμένους κοντινούς γαλαξίες, ρίχνοντας φως σε μια μυστηριώδη βαρυτική ανωμαλία που ονομάστηκε "Great Attractor".

Με τη χρήση του ραδιοτηλεσκόπιου CSIRO Parkes, που είναι εξοπλισμένο με έναν καινοτόμο δέκτη, μια διεθνής ομάδα επιστημόνων ήταν σε θέση να δει μέσα από τα αστέρια και τη σκόνη του γαλαξία, σε μια νέα ανεξερεύνητη περιοχή.

Η συγκεκριμένη ανακάλυψη, μπορεί να βοηθήσει στην εξήγηση της "Great Attractor", η οποία φαίνεται να έλκει τόσο των γαλαξίας μας, όσο και εκατοντάδες χιλιάδες άλλους.

Ο επικεφαλής συγγραφέας καθηγητής του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αυστραλίας, ICRAR, δήλωσε ότι η ομάδα ανακάλυψε 883 γαλαξίες, το ένα τρίτο εκ των οποίων δεν είχαν δει ποτέ πριν.

Η έρευνα εντόπισε αρκετές νέες δομές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο να εξηγήσουμε την κίνηση του Γαλαξία μας.

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Κέιπ Τάουν και αστρονόμος Renée kraan-Korteweg, είπε ότι οι αστρονόμοι προσπαθούν εδώ και δεκαετίες να χαρτογραφήσουν την κατανομή των γαλαξιών που κρύβονται πίσω από τον Γαλαξίας μας.

Στη μελέτη συμμετείχαν ερευνητές από την Αυστραλία, τη Νότια Αφρική, τις ΗΠΑ και την Ολλανδία.

Stephen Hawking: Η ανθρώπινη φυλή είναι καταδικασμένη αν δεν αποικίσουμε Σελήνη και Άρη